סימני הריון ? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות ..
    אני 5 ימים לפני מחזור .. יש לי כאבי ביוץ עם כאבים בגב תחתון וחזה .. מה זה אומר ? עשיתי בדיקת ביוץ והיה ב 17.9 ו 18.9.. אבל מרגישה עוד פעם כאבי ביוץ ..
    תוודה
3 תגובות
עמוד 1
  • היי ניסו,
    "כאבי ביוץ" הם לא דבר מוגדר ומאובחן. כנראה את מתכוונת כאבים בבטן התחתונה, נכון?
    זה יכול לנבוע מכל מיני דברים, החל מתחילת הריון, מביוץ, או סתם כאב במערכת העיכול.. אי אפשר לדעת. לגבי הריון- חכי לאיחור במחזור תדעי בטוח
    אם הכאבים ממש ממש חזקים, אולי תלכי לעשות אולטרסאונד לשלול הריון מחוץ לרחם.
    בהצלחה ובשורות טובות


    איושקה
  • היי איושקה
    מחר אני אבדק אם יש הריון זה מאוד מלחיץ אותי...
    מאתמול יש לי כאבים בגב התחתון עם בטן התחתונה .. כמו דקירות ולפעמים מקרין לרגליים ?? .. אף פעם הרגשתי את זה אפילו במחזור ..
    תודה רבה שחזרת לי בתגובה ????
  • את האמת,
    אם הייתי במקומך (ואם זה כאבים מטרידים), הייתי הולכת למרכז בריאות האשה שיש בעיר שלך (אני מתכוונת למרכז של קופת- החולים, בדרך כלל הולך שם הכל מהר ונח) רק כדי לבדוק שהכל בסדר: אולטרסאונד, גניקולוג וכו'.
    בלי היסטריה, זה יכול להיות שום דבר, אבל כדאי להיות רגועים...
    העיקר תרגישי טוב

    איושקה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה