סימני הריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום, אני בטיפול פוריות פעם ראשונה עם אוביטרל וגונאל. הפעם כנגד כל הפעמים בהשבחה הרגתי את הכאבים של הביוץ בפעם הראשונה בחיי,התחיל להתפתח אצלי תקווה שהפעם ההרגשה קצת שונה, זה התחיל בכאבים ביום ההשבחה עצמה כאבים בבטן תחתונה בצג ימין, אחרי יומיים שלושה עברו הכאבים לבטן תחתונה בצד שמאל אמרו לי שסה בימן טוב כי הרחם מתחיל להתרחב אז התקשרתי לאחות שמטפלת במעקב שלי ואמרה לי שזה בימן טוב תחקי לבדיקת דם..ביום בדיקת הדם ואני מחכה בקוצר רוח ולחץ הרבה לחץ לתשובה ואז מגיעה תשובה שלילית בטא מתחת ל-3
    השאלה למה כל ההרגשות הללו?!!!! למה מרגישים את כל זה אם אין שום דבר??? אם זה לא מצליח למה בכלל להיכנב למצב של תקווה למרות שאני דווקא כזאת שאף פעם לא מכניסה את עצמי לאווירה של יש וזה מצליח הפעם כדי לא להתאכזב
    אשמח לשמוע חוויות דומות
    0
2 תגובות
עמוד 1
  • הסימנים של ביוץ, PMS ותסמיני ההיריון, מאוד משיקים. ההורמונים משגעים אותנו ומדמים תופעות לוואי של הריון. אם תדפדפי לאחור בפורום הזה, או בפורומים של טיפולי פוריות, תראי שרוב הנשים בטיפולים חשות ככה. אצלי אחרי ההחזרה האחרונה, היו כאבי בטן מוזרים שמעולם לא חוויתי וחשבתי שלכן הפעם זה זה. הסתבר שלא. לעומת זאת, יש נשים שאחרי הטיפול המנצח, לא הרגישו משהו מיוחד.

    אל תתייאשי. מניסיון, יש עננה על הראש אחרי שטיפול לא מצליח. אבל היא עוברת אחרי זמן קצר, ויש אנרגיות להמשיך הלאה די מהר.

    מאחלת לך שנה טובה עם ידיים מלאות ושהות קצרצרה פה.
  • שלום לך תמרה ...
    אני עוברת משהו דומה ..
    עברתי כבר שני הזרעות ולאחר כמה ימים הייתי מרגישה התכווציות ברחם ובבטן התחתונה
    הייתי אפילו מרגישה שמשהו זז לי שם בבטן הייתי בטוחה שאני בהריון ואז יום לפני הבדיקת בטא קמתי בבוקר לדגל אדום .. והתבאסתי
    לפני 3 שבועות עברתי הזרעה שלישית ועכשיו מחכה לבדיקת בטא ..
    הכי חשוב לא להתייאש ולא לאבד את התקווה
    מאחלת לך הצלחה והרבה סבלנות ?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה