ביוץ ומחזור א סדיר - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי שלום פעם ראשונה שלי פה מקווה שאוכל לקבל מענה :)
    אני נשואה שנה , ומנסה להיכנס להיריון , לפני החתונה המחזור היה סדיר מאור כל 28 יום או 30 לאחר נטילת פרימולןוטנור הכל השתבש עד היום המחזור לא סדיר ככ והיו מחזורים שבאו ברצץ סדיר .החודש הזה המחזור איחר לי ב16 יום כך שהייתי בטוחה שזה היריון אך לבסוף זה היה מחזור אני רוצ לדעת איך ומתי הביוץ קורה ? ניסתי כמה פעמים את המקלוניםב אבל התייאשתי מהר מאוד

    שיר
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום שירה,
    תהליך הביוץ מתרחש פחות או יותר באמצעו של המחזור החודשי, ובו משתחררת ביצית מן השחלות - זהו "חלון ההזדמנויות להרות". הימים הפוריים הם בין יומיים לפני הביוץ ועד יום אחריו - 3-4 ימים.
    הביוץ מתרחש באופן קבוע 14 יום לפני המחזור הבא, כלומר: אם לא הרית בחודש מסויים, המחזור יופיע 14 יום לאחר הביוץ.
    אם המחזורים שלך סדירים פחות או יותר (30- 28 יום), הרי שהביוץ שלך נע בין היום ה-14 ליום ה-16, וההזדמנות להרות היא בין היום ה-12 ליום ה-17. אני הייתי מציעה למקד את המאמצים בימים האלה
    את כותבת שבגלל גלולות שלקחת לפני החתונה המחזורים הפסיקו להיות סדירים. יש תופעה מוכרת של שינויים במחזור בעקבות לקיחת גלולות, אבל עד 3 חודשים אחרי, הציר ההורמונלי אמור לחזור לסדרו והכל צריך לחזור להיות כמו שהיה.
    אפשרות אחרת היא- שרק עכשיו התחלת באמת לעקוב אחרי תאריכי המחזורים בגלל שזה נהיה רלוונטי
    בדרך כלל ההנחיה היא, לנסות באופן טבעי במשך שנה- שנה וחצי לפני שפונים לטיפול, בהנחה שאת מתחת לגיל 30.
    ההצעה שלי היא,
    קחי את יומן השנה שלך ותעברי על תאריכי המחזור שלך בשנתיים האחרונות, תגבשי לך את הטווח שלך, ותתמקדי בעיקר אז...
    בהצלחה רבה ובשורות טובות!

    איושקה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה