החזרת עוברים שניה - כמה קשה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי,
    פעם ראשונה שהחלטתי לגולל את סיפורי האישי ולשאול שאלות שאולי יעזרו להגיע לתוצאות טובות יותר ובכלל לתחושה יותר טובה.
    אני ובעלי נשואים כבר למעלה משנתיים, לפני שנה גילינו ששנינו סובלים מבעיות פוריות: שחלות פוליציסטיות, זרע עם מורפולוגיה לא טובה. הרופא המליץ ישר לעבור להפריה חוץ גופית. עברתי שאיבת ביציות והגבתי בצורה נוראית. בגדול, לא יכלתי לזוז שבוע וחצי אחרי השאיבה כאבי בטן מטורפים חשד לגירוי שחלתי- איזה כיף :-( .. לא יכלו להחזיר לי את העוברים בגלל התגובה החריפה. אז חודשיים אחרי החזירו 1 - לא הצליח וכעת אני לאחר החזרה שניה בה התעקשתי שיחזירו 2. התהליך ממש מייאש אותי בעיקר מכיוון שהתהליך דורש זמן ואני מרגישה שפוגע לי בכל האספקטים בחיים בפרט בעבודה אשר מאוד חשובה לי. אני מטופלת אצל רופא פרטי שלוקח 3500 שח על כל החזרה ועדיין מטורטרת בקופות חולים כדי לקבל זריקות וכו. האמת, ממש מיואשת מהתהליך הזה. כיוון שאני טיפוס מאוד סקפטי אני אוטומטית חושבת שאולי לא בחרתי ברופא הנכון, במכון הנכון או שאיני עושה את הדברים כמו שצריך לעשות אותם.

    אשמח אם בנות שמכירות את דר איליה בר תוכלנה להמליץ או לא להמליץ עליו. כמו כן מישהי יודעת להגיד כמה מקצועי תהליך השאיבה הפריה והקפאה בהרצליה מדיקל סנטר? יש המלצות לרופאים אחרים בהרצליה?

    תודה רבה! מאי
2 תגובות
עמוד 1
  • הי
    התהליך לוקח זמן ואף אחד לא יודע מה יהיה. אני לא בטוחה ששווה להמשיך לטפל בפרטי. אני הייתי בפרטי ועברתי לקפלן ולדעתי קפלן פי כמה יותר מקצועיים ואנושיים ואני מכוסה על שאיבה והחזרה עם טופס 17. עונים תמיד, חוזרים ומתקשרים עם תוצאות. חפשי לדעתי משהו כזה באזור שלך. נוכחתי לדעת שפרטי לא תמיד שווה. הריצות שלך לקופח לבדיקות ואז לשלוח לו למעקב, במקום לעשות את כל הבדיקות בביח והאחות מתקשרת להגיד לך באותו יום המשך טיפול, בלי לחפש תוצאות ולחכות שהוא יראה וכו.
    לדעתי לכי עם ההרגשה לעבור אבל נסי רפואה ציבורית. סהכ הרופאים הפרטיים עובדים בדרכ בבקרים בבתי חולים ציבוריים.
    בהצלחה ואל ייאוש
  • שלום יקירה...
    אני גם מטופלת בקפלן צוות מדהים....
    לאיזה קופה את שייכת?
    המון בהצלחה זה לא קל מה שאנחנו עוברות אין ספק
    מחשבה חיובית והכל לטובה ככה אני בטוחה
    שולחת לך חיבוק חם
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה