על תהיות בין טיפול פרטי או קופת חולים ופחדים אחרים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי, אני חדשה כאן ובת 40.חזרתי לטיפול פוריות שאיבה חמישית טיפול מלא רביעי אחריי הפסקה של 8 חודשים. אני מטופלת של ד"ר בוצ'ן. הבעיה שאבו לי 6 ביציות וביום הראשון הייתה רק הפרייה אחת שהתפתח לעובר בן 6 תאים. זו הייתה אכזבה שאחריי שאיבת שלראשונה בחיי התעוררתי ממנה גמורה עם כאבים יש תפוקה כה נמוכה. המטפל שלי בדיקור טוען שהרופא מחפף כי אני לא בפרטי אלא בקופת חולים. העניין שהייתי בעבר פעם אחת בפרטי וזה נראה מסחטת כספים. ניסיתי לאחרונה פגישה בפרטי וזה אמר לי שיעשה דומה מאוד לפרוטוקול שנתן לי הפרטי הקודם. אז מה הם עושים בזה? סירבתי להמשיך מעבר לפגישה. אני מגיעה בשביל יצירתיות. אני אשלם אבל רק לרופא שבאמת יוכיח את עצמו...
5 תגובות
עמוד 1
  • בוצ'ן הוא אחלה רופא. מאוד מקצועי. אני מטופלת פרטי אבל כמו שאת אומרת, זה ענין של זמן עד כמה אוכל לסבול את ההוצאות האלו. זה טירוף. ומנגד כשהולכים על ציבורי אז מקבלים יחס אחר. מבאס. נמצאת באותה הדילמה.
  • נכון בוצ'ן הוא רופא מדהים,טופלתי אצלו במשך שנה בציבורי היה סבלני קשוב בתור אחת שעברה 3 רופאים שמהפגישות איתם היתי יוצאת בוכה אצלו הוא היה נתן לי להאמין שיהיה בסדר וברוך ה'אחרי 4 שנים ארוכות יש לנו אוצרית קטנה בת שנה כבר בזכות בורא עולם כמובן ודוקטור אמנון בוצ'ן
  • מדהים אסרסה..... ?? ?? ??
  • עם יד על הלב פרטי
    אני פעם ראשונה הייתי בפרטי עולם אחר יחס אחר וברוך השם זכינו לאוצרית קטנה בזכות הפרופ שהיינו

    ופעם השנייה (עכשיו) טיפול אחרי שנתיים ומכורח הנסיבות הלכנו בקופת חולים וממש התאכזבתי(3 טיפולים שלא צלחו יחס לא בדיוק כמו שרציתי)
    ולאחרונה חזרתי לאותו פרופ ויעלה כמה שיעלה אבל גם עד כמה שידוע לי יש פרטיים שעובדים בשיתוף עם קופות החולים ויש החזר (אומנם חצי מהסכום ) אבל גם טוב
    מאחלת לך שבקרוב תתבשרי בבשורה הטובה מכולן
  • מטופלת של ד"ר בוצן בכללית, יש לי בן בן שלוש בזכות ד"ר בוצ'ן, אחרי שהייתי בפרטי שילמתי הון והרגשתי שממש נסים לסחוט עוד ועוד כסף כאשר אצל ד"ר בוצ'ן הטיפול היה מהיר יותר ואכן שאיבה ראשונה 2 עוברים התפתחו ולאחר ההחזרה רק אחד נקלט שהיום בן 3. חוזרת עכשיו לטיפול אתל בוצ'ן להריון שני. ממליצה על בוצ'ן, מקצועי, סבלני ועונה בפרוטרוט על כל שאלה. בהצלחה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה