שבוע 34 - עצמו ארוכות קצרות ב 4 סטיות תקן עפ צ'יטי - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב,
    אנחנו בשבוע 34 להריון IVF, זהו הריון שני ויש לנו ילדה מקסימה בת שנתיים מהריון ראשון (מאותו מקבץ עוברים)
    לאורך כל ההריון, כלל הבדיקות (סקירה ראשונה, שניה וכו') היו תקינות. בבדיקה האחרונה - הארכת משקל העובר התגלה מום חמור. כל העצמות הארוכות (ידיים לרגליים) קצרות ב 4 סטיות תקן עפ צ'יטי. פרט לכך אין ממצאים חריגים נוספים. מבנה הראש, קוטרו, תיפקוד לב ושאר איברים תקינים לפי 3 בדיקות אולטרסאונד בלתי תלויות (בי'ח ו2 מרפאות שונות).
    בעקבות שכך, ביצענו דיקור מי שפיר ואנו ממתינים לתוצאות הבדיקות הגנטיות. כמו כן עשינו היום MRI עוברי לבדיקת פעילות המוח וממתינים גם לתוצאותיו.

    שאלתי העיקרית בשלב זה היא בהינתן שזהו המום היחיד שימצא, ולאור מובהקות הממצאים עד כה האם חומרת המצב של העצמות הארוכות הוא בר טיפול ובעתיד הילד יוכל לנהל חיים תקינים ונורמטיביים באופן יחסי?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה