גמילה מהנקה בלילות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום. הבת שלי בת שנה ואני בהנקה מלאה
    במהלך היום הבת שלי אוכלת מוצקים אבל לא מסיימת וגם אני לא יודעת מה נחשב מנה לגיל שלה אז ככה שאני לא יודעת אם היא אוכלת מספיק במהלך היום
    אציין שאני עכשיו מלמדת אותה הירדמות עצמאית והיא קמה לי לפחות 3 פעמים בלילה בהפרשים של פחות משעתיים אני לא יודעת אם זה מהרגל או מרעב אבל אני נורא רוצה לגמול מהנקה בלילות .עזרה מישהי..
    תודה
1 תגובות
עמוד 1
  • זה לא רעב רק הרגל. לפי טיפת חלב אפשר להפסיק האכלה בלילה כבר מגיל 4 חודשים. כשהבת שלי הייתה בת שנה הפסקתי את ההנקה בלילה בבת אחת. לילה ראשון הילדה בכתה שעתיים, לילה שני חצי שעה, שלישי 5 דקות. ומהלילה הרביעי ועד היום (עברה כמעט שנה), גם היא וגם אני ישנות לילה שלם. בהצלחה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה