תשלום דמי לידה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הנני עובדת בכנציגת מכירות בחברת מלונות כאשר השכר הינו שעתי פלוס עמלות
    אמצע חודש מרץ יצאתי לחלת עקב המצב, באמצע יולי סיימתי את החלת ויצאתי למחלה בשל הריון מתקדם, ב 13/8 ילדתי.
    באתר לביטוח לאומי כתוב שדמי הלידה מחושבים ממוצע של 6 או 3 חודשי עבודה אחרונים הגבוה מבינהם ובנוסף בשל הקורונה צויין שלא יחושבו החודשים בהם הייתי בחלת אלא חודשים לפני.
    אם אני מחשבת את הממוצע של החודשים שעבדתי לפני היציאה לחלת הממוצע הגבוה הינו הממוצע של 6 חודשים אולם ביטוח לאומי בחר לתת לי את דמי הלידה לפי הממוצע הנמוך של 3 חודשים, כאשר שוחחתי עם הנציגה היא טענה שזה החישוב שהם עושים, הסברתי לה שזה נוגד את מה שכתוב באתר, לטענתה מאחר וחזרתי לעבודה באמצע יולי הם ביצעו חישוב ממוצע ושהם יכולים גם לקחת בחשבון חודשים שהייתי בחלת ושאם אני רןצה שאני יפנה לבית דין. לא הרגשתי שקיבלתי תשובה מקצועית, הייתי רוצה לדעת אם הפקידה צדקה ולוותר על אלפי שקלים או שכדי לי לתבוע.
    תודה
1 תגובות
עמוד 1
  • טליה שלום,
    למיטב ידיעתי החישוב אכן צריך לכלול את החודש בו חזרת לעבודה, ואת החודשים בהם עבדת לפני יציאתך לחל"ת.
    אך מאחר ואינני עוסקת בביטוח לאומי, ממליצה לבדוק מול מי שעוסק בתחום.

    בברכת שנה טובה וחג שמח,
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה