דמי אבטלה אחרי חופשת לידה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום !

    אני נמצאת בבית כמעט 6 חודשים אחרי לידה ואנחנו החלתנו שעדיף שאשאר בבית עד גיל 10 חודשים של תינוק. איך אני צריכה להודיע לעבודה ? מגיע לי דמי אבטלה ? מתי יוכל לקבל אותם, ישר או אצתרך לחכות 3 חודשים.

    תודה !
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום,
    בהנחה שאת יכולה, בהתאם לוותק שלך, להאריך את חופשת הלידה עד שהילד שלך יהיה בן 10 חודשים, את פשוט צריכה לעדכן את המעסיק על החלטתך להאריך עד תאריך X.
    עדיף בכתב.
    אם הוותק שלך לא מאפשר לך בהתאם לחוק להאריך עד שהילד יהיה בן 10 חודשים תצטרכי לקבל את הסכמת המעסיק להארכה נוספת.

    מכיוון שאת זאת שהחלטת להאריך את חופשת הלידה ללא תשלום, את לא אמורה להיות זכאית לקבל דמי אבטלה אבל עדיף לוודא את הזכאות הפרטית שלך מול ביטוח לאומי, בהתאם לנסיבות בהן הארכת את חופשת הלידה ללא תשלום.

    לרשותך בכל שאלה נוספת,
    צילה ניהוז-שלי, עו"ד
    דיני עבודה
    מנהלת פורום זכויות נשים בהריון ואחרי לידה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה