הסתגלות לגן - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי דנה
    אשמח לעצה..תינוק בן 5.5 חודשים נכנס בשבוע שעבר לגן בפעם הראשונה.
    בבית- נרדם בצורה עצמאית במיטה שלו(בחדר שלו) ישן לילה שלם(בדרך כלל קרוב ל12 שעות-לא אוכל בלילה) עד הגן לרוב התעורר בשש בבוקר, וחוזר לשנת בוקר לקראת שבע וחצי, שמונה.
    בגן החדש-לא מצליח לישון בכלל..אולי רבע שעה כל תנומה ומגיע סחוט הביתה. מה אפשר לעשות על מנת לעזור לו במהלך היום? הגננת הציעה לנסות להרדים על הידיים אבל ברגיל שלו ומגיל צעיר מאוד מרדים את עצמו בצורה טובה מאוד..תודה רבה רבה מראש! כואב לחשוב שהוכ מעביר כבר שבוע ככה בגן ??
1 תגובות
עמוד 1
  • היי שילי, מה שלומך?

    האם מאז שכתבת את השאלה יש שיפור?

    חשוב לזכור שהכניסה לגן מהווה שינוי רגשי מאוד גדול עבור בנך המתוק.

    ניכר שיש למתוק הרגלי שינה מצוינים וכל הכבוד לך על ההשקעה בהקניית הרגלי שינה עצמאיים.

    ללא ספק כואב לחשוב שהוא לא ישן במהלך היום.... הוא פשוט מוצף בגירויים חדשים שמאוד מפריעים לו להרפות ולישון.

    במידה ויש לו חפץ אליו הוא קשור אז חשוב להביא אותו איתו לגן.

    הביאי גם מצעים מהבית ואולי אף חולצה עם הריח שלך.

    האם בגן מרדימים לשנת בוקר בשעה בה רגיל לישון בבית? סביב 7:30/8:00?

    לגבי הצעת הגננת להרדים על הידיים, אני מבינה את ההתנגדות שלך לכך אבל לדעתי באמת מה שחשוב זה שיקבל מספיק שעות שינה במהלך היום, גם כדי שלא יגיע מותש הביתה אבל גם כדי שיחווה הסתגלות קלה יותר לגן ולכן אם על הידיים מסוגל להירדם אז לא נורא אם כך יעזרו לו.
    אני מאמינה שהוא יהיה מסוגל לעשות את ההפרדה בין מה שקורה בבית לבין מה שקורה בגן.. יש לו מערך ציפיות שונה לחלוטין מהדמות שמטפלת בו לעומת הוריו.

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה