12 יום אחרי החזרה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש

  • שלום לכולם 2 עוברים בני 5 יום שהוחזרו אליי בתאריך 13.2 לוקחת 2 דופסטון 2 אסטרופם ו 1 קרינון מיום ההחזרה עד היום אין תסמינים לא דימום לא כאב בבטן ממש שום כלום עשיתי בדיקה ביתית יצאה שלילית ביום ה9 להחזרה
    מה הסיכוי שאכן לפחות עובר 1 החליט להשתרש ולא נותן להרגיש כלום.... האם כדאי לעשות עוד בדיקה בייתית בגלל הסקרנות אני כולי בלחץ ועוד שאלה זה שכיח שהקרינון גורם לצריבה שם אדמומיות גרד וממש כמו כוויה זה ממש לא נוח קראתי בכמה תגובות שצריך להתהלך איתו כמה דקות ואני לא עושה את זה שמה אחרי מקלחת והולכת לישון אותי זו הבעיה?
    תודה על כל תשובה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה