החזרת עוברים ניסיון 3 - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • החזרתי 2 מוקפאים באיכות ממש גבוהה, בתאריך 15.3.בדיקץ הריון שלילית, עם תמיכה פרוגינובה 3 פעמים ביום 2 מג וקרינון ג'ל 1 בערב, זו כבר החזרה שלישית שלילית, מה יכולות להיות הסיבות, אני ובעלי ממש מתוסכלים, רירית הרחם היתה 7פלוס רק אציין שיומיים אחרי ההחזרה הייתי עם קורונה קשה מאד, עד עכשיו שיעול קשה
    מעבר לכל אני יודעת שהמחזור מגיע כבר לפני בדיקת הריון, הבטן שלי משמיעה קולות ממש כבדים של עיקול בשעות הערב המאוחרות, וזה ממש לא עיקול, נשמע כאילו הרחם פולט החוצה מה ניתן לשנות או לעשות אחרת? מתפללת שיש לכם איזו תרופת פלא

1 תגובות
עמוד 1
  • אין תרופת פלא. מנסים טבעי / תרופתי / לטרוזול. צריך לשפר את התמיכה כדי שלא יהיו התכווצויות. קורונה בהחלט היתה יכולה להיות הסיבה לכשלון הספציפי. בהצלחה !
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה