BALI ..... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • קראתי את השאלה שלך לד"ר ישי.
    יש בבר אילן מעבדת זרע מעולה של פרופ' בר טוב.
    את יכולה לעשות שם את הבדיקה והם יפקססו לך את התשובה כבר למחרת.
    אני עשיתי שם 2 בדיקות זרע וגם 3 השבחות והם נחשבים מאוד טובים.
    אם את רוצה אני אתן לך את המספר שלהם ובכל מקרה את יכולה לצלצל ל 144 .
    זה נקרא "ספרמה" (SPARMA) וזה בגבעת שמואל.
    לפי דעתי זה לא נורא יקר.
    על הבדיקות לא שילמתי כי היתה לי הפניה וגם על 2 השבחות שהיו לי בשבילן טופס 17 לא שילמתי , אבל על ההשבחה השלישית (כבר הייתי אצל רופא פרטי) שילמתי 370 שקל.
    בהצלחה !!
    נוני.
2 תגובות
עמוד 1
  • כרגיל נדחפת....
  • גם אנחנו מטופלים אצל רופא פרטי אבל את ההפניה שלו להשבחה לקחנו לקופ"ח וקיבלנו טופס 17 להשבחה על סמך ההפניה של הרופא הפרטי, המגבלה היחידה שצריך ללכת למעבדה שיש לה הסדר עם קופת החולים. אבל אפשר לקבל טופס 17 על סמך הפניה מרופא פרטי או מכתב מרופא פרטי לקופה לתת ט' 17, הם מכבדים את זה בקיצור... חוץ מהביקורים אצל הרופא ממש שאנחנו משלמים עליהם באופן פרטי, כל השאר (זריקות, השבחה, בדיקות) אנחנו עושים דרך קופת החולים.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה