אחרי החזרה, מרגישה מיואשת - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולם...
    אחרי שנה וחצי כמעט של בדיקות מקדימות ובירוקרטיה בתחילת החודש סוף סוף התחלתי טיפול IVF ראשון על רקע חוסר זרע אצל בעלי. מאחר והבעיה הייתה מוגדרת מאוד ישר הפנו אותנו לIVF ו"חסכו" ממני את שלב ההזרעות. מבחינתי המצב תקין ולא הייתה שום בעיה.
    אז התחלנו טיפול, עברתי שאיבה (18 ביציות, 12 הפריות). לפני שבוע בדיוק החזירו לי בלסטוציסט אחד והקפיאו 2. אני בת 32 כאמור אין לי בעיה רפואית כלשהי.
    אני לא יודעת למה אבל אני ממש מיואשת. אני מרגישה ריקה לחלוטין, לא מרגישה שום סימן שום כאב שום דבר, אפילו הנפיחות בבטן (ככל הנראה מכל ההורמונים והתרופות) שהייתה לי נעלמה. אני לא יודעת להסביר את תחושת הריקנות. המחזור שלי סדיר כמו שעון מאז ומתמיד. והדבר היחיד שאני מרגישה שזה הוא עומד להגיע (צריכה לקבל מחר) וגם לא בגלל סימנים כמו כאבים בשדיים וכאלה ההיפך, השדיים טיפה ממש טיפה כאבו לי ותמיד לפני מחזור זה נעלם וחוזר להיות רגיל וזה ככה גם עכשיו.
    אני מרגישה עייפה מכל התהליך, עייפה משנה וחצי כדי להגיע לטיפול בודד, עייפה מזה שהחליטו להקפיא רק 2 למרות שהגיעו לשלב 5 לפחות 5 עוברים (לדעתם לא היו מספיק יפים).אני יודעת שליד נשים אחרות אני ממש טיפה בתוך התהליך הזה אבל עבורי זה מרגיש כמו נצח.
    אני עוד חודש בת 33 ומיואשת לחלוטין מרגישה שהזמן עף לי בין האצבעות, שהכל מתקדם חוץ ממני.
    יש לי עוד שבוע עד לבדיקת דם שאמורה לבדוק אם יש או אין הריון ותחושת הריקנות שיש לי, שום סימן שום כלום פשוט מייאש אותי לחלוטין ואני כמעט משוכנעת שהעובר לא נקלט.
    רק המחשבה על סבב שני של עוד שבועיים המתנה.....
    קשה לי כל כך, לא סיפרתי לאף אחד על ההחזרה כי אני ממש מעדיפה להמנע משאלות של "מה קורה" אבל ביני לביני (ובינכן) ממש רע לי.
    לא יודעת למה לצפות... תודה למי שקראה עד לכאן. מניחה שכתבתי יותר בשביל לפרוק מאשר לשאול משהו ספציפי.
    אני
5 תגובות
עמוד 1
  • מותר לפרוק. זה המקום. ותרגישי חופשי, אחותי. מה אומר לך? אני במצב זהה, בכמה הבדלים. למשל הגיל ומספר הביציות ששואבים ממני (את לגמרי מנצחת בשניהם :-).
    זה שיש או אין סימנים, כך הבנתי מנשים מנוסות יותר, לא אומר דבר. בעיקר כי הגוף מופגז משיירי הורמונים ועד תמיכה הורמונלית יומיומית. ואני מאוד מזדהה, עם הריקנות והייאוש. הטיפ שלי? להיות עסוקה. לעשות שופינג, לטפח את עצמך, להשקיע בזוגיות.

    מאחלת לך שהטיפול הראשון, יהא גם האחרון. אבל גם טיפולים שלא צולחים ח"ו, יש להם תפקיד. הם עוזרים לרופאים ללמוד את גופך, להתאים לך פרוטוקולים, להקפיא עוברים והם מביאים אותך ואת אישך, לטיפול שכן יצליח בע"ה. נסי להתמקד בחצי הכוס המלאה. שאת בס"דר ואצל אישך זה פתיר וזו נקודת פתיחה טובה.

    אתפלל עבורך.
  • תודה רבה פנד, אתפלל עבורך גם.
    עשיתי בדיקה ביתית הבוקר והיא יצאה שלילית. לא הופתעתי. ולמרות שנקבעה לי בדיקת דם רק ליום שלישי הקרוב אני די משוכנעת שהמחזור שלי יגיע עוד היום, אני מרגישה אותו וגם בייצתי בדיוק לפני 14 יום וזה תמיד כמו שעון אצלי.
    ברגע שמגיע המחזור מה אני עושה עם התרופות? אנדומטרין ואסטרופם? להמשיך לקחת בכל מקרה? להגיע לבית חולים?

    אני
  • מוקדם מדי עבור בדיקה ביתית. יש לך שבוע עד לבדיקת הדם ובצדק. הביתיות לא תמיד מזהות בטא ברמה כה פחותה וגם - כפי שאת רואה הן מבעסות ואולי על לא כלום.

    תמשיכי בטיפול התומך ועשי הבדיקה ביום ג'. התחושות של המחזור, לא בהכרח אמיתיות. פעם הסביר לי אחד הרופאים המטפלים, שההורמונים בזריקות ובתרופות, מכבים במוח את הביוץ והווסת כזמנם, ומתזמנים אותם ומגבירים אותם, לפי הצרכים. מה גם, שהתחושות הראשוניות של לקראת מחזור ולקראת הריון, די דומות.

    וגם אם זה לא הטיפול הזה, אל תתייאשי. כולן רוצות לגמור עם זה, אבל טיפול ראשון הוא כמו פנקייק למחבת. הראשון לא יוצא טוב, האחרים יוצאים אחלה
    .
  • תודה על העידוד.
    כמו שחשבתי הבדיקת דם אישרה שלא נקלט. למרות שלא ציפיתי, לשמוע את זה מרגיש שאיבדתי משהו שהיה שלי (אפילו שלא היה באמת).
    צריכה להתכונן לסבב חדש.
  • אני קיבלתי במוצ"ש מחזור, אחרי שבועיים מההחזרה (ובול בתום חודש ממחזורי הקודם). גם אצלי, הבטא אישרה שאין החודש הריון.
    וגם אני מרגישה כמוך. בגלל שאני וותיקה ממך, אני יכולה לומר לך שהתחושות של הייאוש, העדר הכוחות וכו' - עוברות אחרי זמן מה. ומכיוון שאת בהתחלה, זה יעבור לך אפילו מהר יותר. ואז מתחדשים במאגר כוחות נוסף, שמשמש לסבב הבא.

    מאחלת לך שהוא יעבור בקלות ויסתיים בע"ה, בידיים מלאות.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה