כל שבוע קורה לך משהו חדש בבטן.

בחירת מתנת לידה מומלצת ליולדת

איזה כיף, עוד תינוק הגיח לעולם, אך הפעם ילדה אותו אחותך, גיסתך, חברתך הטובה, הבוסית או השכנה.
אז איך תקני לה מתנה שווה שלא תרצה לרוץ להחליף או מתנה שלא תעלה אבק ותגרום לה לחייך ולהתרגש במיוחד. השמחה מצדיקה מתנה מיוחדת במיוחד, מקורית ושלא תהיה חסרת שימוש.
אז רגע לפני שאת מוציאה את האשראי ומבצעת רכישה, ישנם כמה טיפים היכולים לעזור לך לבחור מתנה סופר מושלמת עבור המאורע.
זמן קריאה:
3 דקות
שיתוף כתבה ב:

תוכן הכתבה:

הגדירי תקציב

חשוב לדעת מראש כמה את מתכננת להשקיע. הכול תלוי כמובן ברמת הקרבה שלך ליולדת. מן הסתם מתנה לאחותך תהיה גדולה ומושקעת יותר מאשר מתנה עבור מכרה לעבודה שיכולה להיות מתנה סמלית אבל נותנת תשומת לב.

יולדת טרייה או אמא לילד רביעי

אם ביולדת טרייה וחדשה עסקינן, זו תהיה מתנת לידה שונה מיולדת שזהו ילדה השלישי או הרביעי שכבר די מסודרת עם בגדים וחפצים אחרים שיכולים לשמש אותה. אך יולדת חדשה תצטרך מגוון רחב יותר של דברים ולכן זה מרחיב לך את אפשרויות הבחירה ובינינו, אפילו מקל על הבחירה.

עשי בדק בית

כדאי מאוד לשאול ישירות איזה מתנה להביא, הרי שאם זו אחותך את תרגישי הכי בנוח והיא גם תגיד לך, אך תרגישי בנוח גם לשאול חברה פחות קרובה ואם לא אותה אז קרוב אליה שיוכל לומר לך, כמו בעלה או אמא שלה. תמיד טוב להתייעץ עם המשפחה לפני וכך תוכלי לקלוע בול מבלי לשבור יותר מדי את הראש. המתנות צריכות להיות מותאמות ליולדת, אם זו יולדת שאוהבת מתנות יצירתיות או מישהי שאוהבת פינוקים, זה דיי תלוי באופי של היולדת ולכן כדאי שתבדקו לפני.


מהן האפשרויות

הכי כיף לקבל דברים שלא היינו מרשים לעצמנו לקנות כמו מנשא איכותי או שמיכה מיוחדת שלא כל יולדת יכולה להרשות לעצמה מפאת מחיר. ישנן גם מתנות משותפות לאם ולתינוק כמו סינר הנקה יעשו את העבודה ואת הבונדינג.

מתנה אישית לאמא – משהו אישי עבור היולדת, שיעשה לה טוב ושמח על הלב, מתנה מפנקת ואפילו טעימה כגון שובר לארוחת בוקר זוגי עם הבעל, ספא זוגי מפנק או מעסה שיגיע לבית היולדת, שובר לקניית בגדים וכל מה שיגרום לה להרגיש מיוחדת ושחשבו עליה.

מתנה מתוקה – מגש פירות או שוקולדים ואפילו סירים עם אוכל יעשו את העבודה במיוחד כשבאים אליכם אורחים בימים הראשונים שלאחר הלידה ובמיוחד כשהיולדת עסוקה בלחתל במקום לבשל.

עזרה – חלומה של כל יולדת הוא שיהיה מי שינקה את הבית, יכבס, יבשל ובעצם יתקתק את כל העבודות הבית ויטפל גם בילדים הנוספים אם ישנם. אז אם יש לכם איך לעזור בזה אתם תהיו מלאכים.

תכשיטים מעוצבים – שרשרת מיוחד, צמיד או זוג עגילים תמיד מרגשים. אפשר לתת ליולדת שרשרת עם תליון של ילד המסמלת את היותה אמא או אפילו טבעת מיוחדת, כי אין אחת שלא אוהבת תכשיטים.

חיפוש
אפליקציה של יולדת

מומלץ לגלוש באתר בכל הדפדפנים למעט אינטרנט אקספלורר

דילוג לתוכן