כל שבוע קורה לך משהו חדש בבטן.

דרכים יצירתיות לספר על הריון

מזל טוב! החסידה דפקה גם לך על הדלת ואת משתוקקת לספר זאת לבעלך, לקרובים לך בדרך הכי יצירתית, מרגשת ומיוחדת שיש. ישנן המון דרכים, מיושנות יותר, מיושנות פחות, אבל תמיד תרצי לרגש ולהפתיע. אז איך מגלים לעולם שבעוד תשעה חודשים שעות השינה שלך מתקצרות משמעותית? יש כמה דרכים נחמדות לעשות זאת.
זמן קריאה:
3 דקות
שיתוף כתבה ב:

תוכן הכתבה:

הדרך הקלאסית

אז יש את הדרך הקלאסית והדיי רגילה, עריכת בדיקת הריון ביתית, את מצלמת אותה ושולחת בוואטסאפ! בינינו, עדיף שתחכי עם הבשורה למעגל השלישי, רביעי, חמישי שלך לפחות עד לאחר השקיפות עורפית או הסקירה הראשונה. בינתיים כדאי לך לחשוב איך את מספרת קודם לבעל מבלי שיתעלף.

את יכולה להשאיר את מקל הבדיקה על יד הכיור באמבטיה וכשהוא יכנס הוא כבר יראה ועל אף שזו הדרך הכי רגילה שיש, הוא כבר יבין וזה יפתיע אותו בענק.

הזמנת פרחים למקום העבודה שלו יכול להיות נחמד (בתקווה שלא יקבל דום לב מהבושה), פרחים בצבע ורוד או כחול בהחלט יכולים להמחיש את הסיבה שגבר מקבל פרחים במקום עבודתו. כל זה חייב להיות מלווה בכרטיס ברכה שמסביר את הסיבה לפרחים.

תכיני לו ארוחת ערב שכל כולה על טהרת המיניאטורי, כמו עלי בייבי, גזר גמדי, תירס גמדי, תפוחי אדמה קטנטנים ואם הוא לא טבעוני, תפנקי אותו בעופיון קטן וחמוד, תקווי שהוא יבין את הקונספט.

אז האבא לעתיד יודע ועכשיו כבר אפשר לספר לכל השאר. אז איך תעשו זאת?

תכינו עוגה לכבוד ארוחת שישי משפחתית ותנו לסבתא לעתיד לחתוך, ברגע שהיא תוציא את החתיכה יפלו מהעוגה המון סוכריות בצבע כחול/ורוד ואת הפרצוף שלהם לא תוכלו לשכוח.

אם יש לכם כבר ילד אחד תוכלו להדפיס חולצות עבור כל המשפחה ולהגיע איתן לארוחת הערב עם המשפחה או לעשות תמונה משפחתית המבשרת על הצפוי להגיע.

תביאו להורים שלכם בלונים בשני צבעים, ורוד וכחול ותשאלו אותם איזה צבע הם מעדיפים, אולי ייקח להם קצת זמן להבין במה מדובר אבל בסוף יבינו את המסר ויתרגשו בטירוף.

אם זמן ההריון נפל על חג פורים, זכיתם! אין יותר כיף מלהתחפש ולהיות הכי מקורי והכי מפתיע בחג הזה, אז תוכלו להתחפש לאישה בהריון וגניקולוג או אישה בהריון ותינוק

הקליטו את הדופק של התינוק בזמן הבדיקה ושלחו אותו כהודעה קולית להורים או למשפחה, זה כבר יעשה את העבודה.

יצאתם לבלות עם חברים וכולם מזמינים שתיה חריפה לשולחן ורק את שותה דייאט קולה, השאלה המתבקשת שלהם תהיה: "למה את לא שותה" וזה בדיוק המומנט הנכון להגיד: "כי אני בהריון", הם כבר ירימו לכבודך לחיים.

כתבות הכי נצפות בקטגוריה

חיפוש
אפליקציה של יולדת

מומלץ לגלוש באתר בכל הדפדפנים למעט אינטרנט אקספלורר

דילוג לתוכן