כל שבוע קורה לך משהו חדש בבטן.

כך תבחרו את המגבונים המתאימים לילדכם

הורים לתינוקות משתמשים במגבונים מסביב לשעון וזקוקים להם בשביל לבצע מגוון רחב של פעולות. אבל איך בוחרים אותם ומה ההבדל בין הסוגים הקיימים? הנה הטיפים שיעזרו לכם
זמן קריאה:
3 דקות
שיתוף כתבה ב:

תוכן הכתבה:

הורים צעירים מגלים מהר מאוד את החשיבות של מגבונים בחייהם. גם אלו שמעולם לא פגשו בהם לפני זה מתמכרים לשימוש במגבונים הלחים, כי בעזרתם ניתן לבצע כמעט את כל הפעולות שקשורות לשמירה על היגיינה וניקיון התינוק. מצד שני, יש כיום סוגים רבים של מגבונים ולא תמיד ברור להורים באיזה קריטריונים להשתמש על מנת להשוות ביניהם.

אז רגע לפני שאתם מתייאשים, הנה כמה דגשים שיכולים לעזור לכם לבחור את המגבונים המתאימים לתינוקכם.

בישום

לא כל ההורים אוהבים שיש למגבונים את הפונקציה של בישום ולכן התאמה אישית היא תנאי לבחירה מוצלחת. אתם יכולים להתרשם מרמת הבישום של המגבונים לפי מה שכתוב על האריזה, או לבקש לפתוח אותה בחנות. באופן עקרוני, בישום על גבי מגבונים שמותאמים לתינוקות לא אמור להוות בעיה בריאותית – אלא אם התינוק רגיש למרכיבים מסוימים וגם את המידע הזה אפשר לקבל מהאריזה

עובי

על העובי של המגבונים לא כדאי להתפשר. מגבונים עבים תמיד עדיפים על מגבונים דקים, גם אם לכאורה הם יקרים יותר. בין היתר, היתרון של מגבונים עבים הוא שצריך פחות מהם על מנת לנקות את התינוק ושניתן גם להשתמש בהם על מנת לספוג שתן, כתמים ולכלוך. מגבונים עבים שווים את ההשקעה והם צריכים להיות חלק בלתי נפרד מהתיק שלכם בכל יציאה מהבית.

המלצות

כדאי להורים צעירים וותיקים כאחד להשתמש בהמלצות של חברים, קרובים ובני משפחה על מנת למצוא את המגבונים המושלמים. הטכנולוגיה בענף הפארם מתקדמת מהר, לכן מגבונים שהיו רלוונטיים כשאתם הייתם צעירים אולי כבר לא קיימים על המדף. מנגד, בהחלט ייתכן שיהיו מגבונים חדשים שאתם לא מודעים לקיומם. בנוסף, המלצות יעזרו לכם לבחור בצורה נכונה את המגבונים לשימוש אישי כמו למשל לפני נסיעה לחו"ל, פיקניק בחיק הטבע וכן הלאה.

https://www.pexels.com

נוחות השימוש

מגבונים צריכים להיות נוחים לשימוש על מנת שנוכל לגדל את הילד שלנו בקלות. זה אולי נשמע כמו פריבילגיה, אבל בפועל קיימים הבדלים גדולים בין נוחות השימוש במארזים השונים. את ההבדלים האלה כדאי לזהות מראש ולא לחכות לרגע האחרון שבו אתם זקוקים למגבון – אבל לא מצליחים לשלוף אותו מהקופסא.

מחיר

מגבונים צריכים להתאים גם לתינוק וגם לכם. לפיכך, כדאי לבדוק מה המחיר הממוצע לחבילת מגבונים ולהשוות עלויות לפני שקונים מארז שלם. השוואת מחירים ניתן לבצע באמצעות אתרי האינטרנט, ביקור ברשתות הפארם ומעקב אחר מבצעים. עם זאת, זכרו שמחיר נמוך לא יכול לבוא על חשבון איכות, עובי, המלצות ושימוש נוח.

חיפוש
אפליקציה של יולדת

מומלץ לגלוש באתר בכל הדפדפנים למעט אינטרנט אקספלורר

דילוג לתוכן