כל שבוע קורה לך משהו חדש בבטן.

שיטת ספינינג בייביז בלידה

בין כל העצות והמידע שברשת בטח שמעת על ספינינג בייביז ואת תוהה מה היא השיטה ומה מטרתה? בקיצור אפשר לומר - ספיננג בייביז היא שיטה שתומכת בטיפול בגוף במהלך ההריון על ידי תרגילים שונים במטרה להקנות לאגן איזון ולאפשר לעובר התברגות טובה וירידה חלקה כך שיוכל להתמקם לתנוחה אידיאלית לקראת הלידה.
זמן קריאה:
2 דקות
שיתוף כתבה ב:

תוכן הכתבה:

המפתח ללידה חלקה

המפתח הוא איזון של האגן והתברגות מיטבית של העובר.
שיטת ספינינג בייביס, צירוף תרגילים ותנועות המבוססים על ידע עמוק של האנטומיה של האגן ואוסטיאופתיה ללידה, עוזרים לפתיחת קוטר האגן בנקודות ספציפיות בכל שלב של הלידה. הטיפול מאפשר לעובר התברגות טובה, ירידה חלקה יותר באגן ומכיון שהפתיחה מתקדמת בד בבד עם לחץ שיוצר ראש העובר היורד דבר שמקדם את הלידה. חשוב לאתר כל סיבה לחוסר התקדמות או התקדמות איטית מדי בחדר לידה ולנסות לפתור זאת ע״י טיפול ממוקד שנבחר ומתאים לתיקון הבעיה שברוב המקרים נובעת ממיקום או זוית לא מיטביים של ראש העובר לעומת עצמות האגן. איזון של העובר והאגן ושחרור רצועות ושרירים מתוחים באיזור התחתון של האגן תורמים גם הם ליכולת של עצמות האגן לנוע ולהיפתח ולאפשר לראש העובר להתקדם.

איך מתבצעת שיטת ספינינג בייביז

הטיפולים עדינים וחיצוניים ומדובר בעיקר בעיסויים, תרגילים ותנוחות שפותחים כל אחד זוית אחרת באגן ולרוב משחררים מקום לעובר לשפר את המצג.

הסרטון באדיבות קרין טאוב ז"ל, דולה מוסמכת. בהערכה גדולה לתמיכתה ותרומתה ליולדות רבות ולפועלה בפורטל יולדת.

כתבות הכי נצפות בקטגוריה

חיפוש
אפליקציה של יולדת

מומלץ לגלוש באתר בכל הדפדפנים למעט אינטרנט אקספלורר

דילוג לתוכן