התכווצויות ברחם - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב! אני חדשה בפורום ובהריון....
    אני שבוע חמישי.... ממש בהתחלה.... ואני חווה התכווצויות ברחם שמידי פעם זה חלש ולפעמים זה מתחזק..... אבל לא כל שעות היום. בעיקר בבוקר ובשעות אחה"צ ערב... רציתי לדעת האם זה דבר נורמלי כחלק מהשבועות הראשונים של ההריון או שאני צריכה להיות מודאגת ולגשת לרופא שלי להמשך בדיקה והתייעצות??? ברצוני לציין שאין תופעות נוספות אחרות כמו דימומים או כל דבר אחר ושההתכווצויות הם כמו התכווצויות של לפני מחזור....
    אשמח לתגובתכם המהירה!!!
    שיהיה יום של חיוך ובשורות טובות
4 תגובות
עמוד 1
  • גם לי היו התכווצויות שדומות לכאבים שלפני המחזור. התופעה נורמלית לחלוטין בתנאי שזה לא כאבים חזקים. כך היה לי בדיוק בתווך השבועות רביעי עד חמישי.

    בהצלחה

  • זה נורמלי לחלוטין זה כנראה התרחבות הרחם אבל אם זה ממש ממש חזקר אני ממליצה לך לפנות לרופא
  • זה מאד נפוץ בהריון. סביב השבוע הזה - מומלץ לבצע אולטרסאונד לתקינות הריון - וגם לך מומלץ
  • שלום לכולן.
    אני שמחה שהצטרפתי לפורום הזה.... זה מאוד עוזר ונותן תמיכה.
    רק רציתי לעדכן שאתמול היייתי אצל הרופא שלי והוא עשה לי את האולטרסאונד וברוך השם ראינו שהכל בסדר ושאני בשבוע 6 + 5 ימים.... אז אני רגועה, שמחה ומאושרת.
    תודה לכולן/ם ושיהיה יום של שמש ובשורות טובות ומחייכות
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה