קצת עזרה...רחם אחורי - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות מסתבר שיש לי מה שנקרא רחם אחורי פשוטו כמשמעו נמצא למעלה בבטן ומאחורה ,לרופא היה ממש קשה למצוא אותו כמעט התעלפתי מפחד על הכיסא שם באולטרהסאונד.מישהי נתקלה פעם בתופעה.? איך אני עוזרת לזרעונים לרוץ לשם??
    האם יכול להיות שזה הגורם לכך שעדיין לא נקלטתי??מלחיצ אותי נורא.
    לכל עזרה וייעוץ אשמח,תודה
5 תגובות
עמוד 1
  • לפי מה ששמעתי, יש אחוז די נכבד של נשים עם רחם אחורי. כדי להקלט יותר טוב לשכב על הבטן אחרי הסקס, ולא על הגב עם רגליים מורמות, משהו כזה...

    ******"עם ישראל חי!"******
  • הייתי בטוחה דווקא עם רגליים למעלה,האמת שבחיים לא שמעתי על מיחשהי עם רחם אחורי בדקתי עם אמא שלי והבנות במשפחה..כנראה שאני מיוחדת אה...(חחחח).טוב לדעת שאין קשר לבעיות פוריות,תודה
    אני בטוחה שבעלי יהי מבסוט במיוחד מהתשובה שלך(חחחחחח)

    תודה רבה...
  • אני מקווה ש"מאחורה" הבנת למה אני מתכוונת, בלי סטיות

    ******"עם ישראל חי!"******
  • הי מותק, לאמא שלי יש רחם אחורית וגם לאחותי...
    למיטב ידיעתי זה לא משנה כלום ושתיהן מאוד פוריות...
    בהצלחה!

    עושים תינוק באהבה גדולה...
  • היי, אני באותה סיטואציה, מנסה להכמס להריון ןלא מצליחה... ותןהה אם זה בגלל שגיליתי שיש לי רחם אחורי. אשמח לשמוע מה הייתה החוויה שלך.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה