יש לי שאלה לגבי סימילאק שלב 2 - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
5 תגובות
עמוד 1
  • לפי מה שאני יודעת אין צורך להחליף פטמה ההבדל הוא רק ברכיבים מבחינת כמויות ולא בסמיכות של האוכל..אהה ויש גם הבדל בטעם זה קצת בטעם וניל...
    אני מקווה שעומר יאהב..וגם מאיה..
    http://www.holdthatpic.com/
  • מירי,צריך להיות כתוב על הקופסא של הסימילאק לגבי שלב 2 . כך לפחות זה במטרנה ,כתוב ששלב 2 הוא עם תוספת bio פרוביוטי ומותאם לשלב הבא בהתפתחות התינוק. מומלץ אגב לעבור בהדרגה
  • בדיוק עכשיו פתחתי את האריזה הראשונה של הטופ 2 ובדיוק אני יושבת ליד המחשב ומאכילה את לידורי... היא דווקא אוהבת, לא עושה סימנים של משהו חדש. מבחינת המירקם - אותו הדבר, אין צורך להחליף פיטמה.
    [url=http://www.zix.co.il/images/45968198.jpg]לידור המקסימה...
  • מירי ההבדל היחיד הוא שטופ 2 הוא בתוספת ברזל יום טוב....או יותרנכון ליל טוב..
    http://www.holdthatpic.com/
  • לילה טוב.. יש לי ילד בן חודשיים שבטעות האכלתי אותו במספר ארוחות בשלב 2 של אחיו במקום בשלב 1 שלו ממש בטעות .
    אני קצת מוטרדת כי גם ככה זה שלב של גזים .
    האם זה מסוכן?
    אני ממש בלחץ
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה