לכל הבנות שמתגוררות באיזור נתניה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • בננות שלום,
    ממליצה בחום לא להתקרב לד"ר ירון ליבל מנתניה.
    הוא מטפל דרך קופ"ח לאומית, מכבי ואולי עוד מס' קופות , אינני יודעת.
    הוא חסר רגישות, לעיתים מאבד את האנושיות ומה שהכי חשוב לו זה כסף, כסף וכסף.
    בנוסף להכל צריך לחכות אצלו בתור כחצי שעה לפחות.
    בקיצור נמרץ ממש רופא לא מומלץ.....
2 תגובות
עמוד 1
  • הי עדווה,
    אני מטופלת אצל ד"ר ליבל במסגרת קופ"ח מכבי.
    נכון הוא קצת אנטיפט ומה שמעניין אותו זה כסף, אבל לעומת זאת אני לא מהססת במיומנות שלו. יכול להיות שמבחינה מקצועית הוא באמת בסדר גמור.
    לפי מה שהבנתי פה מבנות בפורום שרוב הרופאים הם אנטיפטיים. אין מה לעשות להשלים עם זה!לגבי ההמתנה הממושכת הבנתי שהרבה רופאים קובעים 10 דק' לכל מטופלת ועשר דקות לא מספיקות כי עד שעוברים על בדיקות ומכניסים למחשב, עד שמתפשטים לפעמים וגם הבדיקה לוקחת זמן אז ככה שאי אפשר להספיק בעשר דקות ובגלל זה זמני ההמתנה ארוכים. פשוט זה חלק מהעניין.
    אני חשבתי לעבור באמת רופא כי הוא אנטיפט אבל הבנתי שבהריון לא מומלץ אז אני מחכה קצת.

    שריתוש
    Ticker" border="0" /></a>
  • חד משמעית לא ממליצה על ליבל יכול ליהיות שמקצועני אכן כן אבל התנהגות הזויה לחלוטין, ביצעתי דיקור מי שפיר אצל רופא אחר עם המלצות שקיבלתי מאנשים שאני מכירה ליבל אשכרה התקשר אלי מהטלפון הפרטי שלו ושאל למה לא עשיתי את הדיקור אצלו כשהדבקתי לו שהעדפתי ללכת לרופא שהמליצו לי אנשים שאני מכירה התחיל ממש לצאת עלי שזה לא בסדר ובוא נעלב ולא אשכח את המשפט שאמר שלי ״למה שרופא אחר ירוויח ואני לא״ אחרי המשפט הזה דרכיינו נפרדו הזוי לחלוטין כאילו אני חייבת לו משהו
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה