תפלה מיוחדת לנשים שעוברות טיפולים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • http://sgula.goop.co.il/Web/SiteHomePage.aspx?PageType=0&ItemID=73524

    היי בנות מקסימות, החלטתי לצרף לכן תפילה, שאותי חיזקה בימים קשים, גיליתי אותה לאחרונה ושאבתי מימנה כוחות. כאשר מופיעה המילה אותי, תגידו את שמכן ואת שם אימכן פלונית בת אלמונית אותו דבר לגבי בן הזוג.

    תפילות להצלחה בפוריות

    08.12.2007 (11:29)
    אנא ה?, כמו שפקדת את האבות הקדושים ואת האמהות הקדושות שרה רבקה רחל ולאה כך תפקוד אותנו בזרע קודש של קיימא. ותעזרינו על דבר כבוד שמך לחננו בבנים ובבנות בריאים ושלמים צדיקים וחסידים. אמן ואמן.

    ריבנו של עולם, אתה ציוותנו בתורתך הקדושה "פרו ורבו ומילאו את הארץ". ובה אנו משלימים את הרצון שעלה לפניך בעת שבראת את העולם "לא תוהו בראה ? לשבת יצרה". והנה אני ובעלי\ואשתי לא זכינו לפרי בטן, ובוכים ומתחננים לפניך שתסייענו להביא לעולם צאצאים בריאים ושלמים כדי שנשמח בהם וישמחו בנו, ותשמח בנו אף אתה.
    אנא ה?, כמו שפקדת את האבות הקדושים ואת האמהות הקדושות שרה רבקה רחל ולאה כך תפקוד אותנו בזרע קודש של קיימא. ותעזרינו על דבר כבוד שמך לחננו בבנים ובבנות בריאים ושלמים צדיקים וחסידים. אמן ואמן.
    יהי רצון מלפניך ה? אלוקי אלוקי אבותי שתזכה אותי ואת אשתי בפרי בטן. שידענו ה? אלוקינו שזה רצונך, כי "לא תהו בראה - לשבת יצרה". ועל כן אנו באים אליך בתחינה לסייענו על הדבר הזה ולזכינו בילדים בריאים ושלמים שנוכל לעשות רצונך בלבב שלם. אנא ה? סייע את ידי הרופאים והמטפלים בנו ובאחרים לעשות עבודתם נאמנה שלא יטעו חלילה. היה על ימינך לסומכם לגלות, לטפל ולעשות את הדברים הנכונים עד שיצליחו במשימתם. אנא ה?. זכינו לגדל ולחנך ילדים משלנו בבריאות ובשמחה. ילדים שכל הרואה אותם יאמר "ישראל אשר בך אתפאר" ויתגדל ויתקדש שמך בעולם. זכינו לעשות טוב ולהרבות אהבה ושמחה בעולם, זכינו בילדים שנוכל להעניק להם, לחנכם ולגדלם באהבה גדולה ובבריאות איתנה. אנא ה? הקשב לקול תחנונינו. פתח שערי שמים לתפילתנו, עזרנו אלהי ישענו על דבר כבוד שמך, סייענו כשם שסייעת לאמהות הקדושות. שמחנו כימות עניתינו, קיים בנו את הפסוק "מושיבי עקרת הבית אם הבנים שמחה" ונאמר לפניך "הללויה". אמן.
    הערה חשובה: המתפלל על אחרים ישנה את התפילה בהתאם ויאמר במקום "את פלונית בת פלונית" במקום "אותי ואת אשתי", גם צריך להזהר לומר רק דברי אמת לפני הקב"ה ולהתפלל על הרפואה רק כאשר מטפל אצל רופאים ורפואות. אמן ואמן.
    "ישועות ה' כערף עין"
    [
1 תגובות
עמוד 1
  • אמן
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה