במסגרת הלימודים שלי - דרושים תינוקות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי לכולם,
    אני אוטוטו מסיימת את שנת הלימודים הראשונה שלי ב"צעד ראשון", נשארו לי עוד שנה וכמה חודשים ואני יוצאת לדרך חדשה.
    המקצוע אותו ארכוש נקרא "ליווי התפתחותי לתינוקות וילדים" אני אטפל בילדים מגיל 0 עד גיל שנתיים בכל הקשור לעיכובים התפתחותיים, הדרכת הורים והכוונה לסביבה ההתפתחותית תקינה לתינוק בשיטת "צעד ראשון" המבוססת על שיטת פלדנקרייז. אני אדריך הורים בקבוצות (סדנאות) ובבודדים (שיעורים פרטיים) להתמודד עם כל הנושאים הקשורים להתפתחות מוטורית וקוגנטיבית של הילדים וכמובן אבחונים וטיפולים פרטניים.
    כחלק מהלימודים אנחנו מעבירים שיעורים וסדנאות במכללה (מן התנסות כזו) עם הורים ותינוקות. הסדנאות ניתנות להורים ללא תשלום, פעם בשבוע בימי שלישי, שיעור בן שעה בשעה 16:15 (מומלץ להגיע כמה דקות לפני להתארגנות) שכולל בו מגוון נושאים.הסדנא בנוייה מעשרה מפגשים שבועיים והראשון מתקיים ביום שלישי 13/5/2008 בתל אביב והכניסה היא לתינוקות בגילאי 3-6 חודשים.

    אז אם יש לכם חברים, משפחה, עובדים שהיו רוצים להגיע למפגשים (מזכירה לכם שזה ללא תשלום)

    מוזמנים להפנות אליי להרשמה, מס' המקומות מוגבל, כך שכל הקודם זוכה :-).

    חשוב לציין שלא מדובר בשיעורים פרטיים או אבחונים, אלא בסדנא, המדברת לכולם, ובמידה ונרשמים חשוב להקפיד ולהגיע לכל המפגשים (או לרובם) בכדי להיות עקביים ולא להפסיק באמצע תהליך כזה או אחר. בסדנא הקודמת היו גם אבות שהצטרפו... אז אל תתביישו להביא את הבעלים, הם נהנים יותר מהאמהות....גם אם הם אומרים שלא.

    אז להתראות לכולם :-)

    מייל: [email protected]
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה