ביוץ!!! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב,
    האם יתכן כי ביוץ יופיע כשבוע לאחר מחזור סדיר הנמשך 29 ימים? כשלושה חודשים אני בודקת בעזרת בדיקות שתן ביתיות את הורמון הביוץ סביב הימים הפוריים ואין הבדיקות מראות על עליה בהורמון! האם היוץ יכול להקדים?
    ביצעתי אולטראסאונד גניקולוגי יום לאחר קבלת המחזור בשל חשש לפוליפ כאשר בשתי השחלות נמצאו זקיקים בקוטר של 10 מ"מ. 1) מתי הזקיק מוכן להפריה 2)באיזה גודל הוא אמור להיות? 3) כמה ימים לוקח לזקיק להיות מוכן להפריה?
    שאלה נוספת בנושא אחר האם ניתן לקבל מחזור רגיל ואופיני בזמן ההריון? ואם כן עד כמה חודשים הוא יכול להופיע?
    תודה וסליחה על ריבוי השאלות
2 תגובות
עמוד 1
  • שלום
    הביוץ יכל להקדים באופן חריג בשבוע ואפילו יותר. אבל מאד מאד לא סביר שבמחזורים סדירים של 29 יום הביוץ יהיה כל כך מוקדם. אני לא סומך על ערכות בדיקת השתן לאיתור הביוץ. במחזור סדיר עדיף לחשב את הביוץ . אם את רוצה להוכיח שאת אכן מבייצת גשי לרופא שלך. יש דרכים הרבה יותר מדוייקות מהערכה הנ"ל.
    ללא טיפול תרופתי מגיע הזקיק הבשל לגודל של 20-22 מ"מ. כשהוא מגיע לגודל הזה - בערך סביב היום ה 14 - מסימת הביצית שבתוכו את ההבשלה ויוצאת מתוכו = ביוץ.
    קורה באופן לא שכיח שלאשה בהריון יש דימום ( בד"כ לא רגיל ) בזמן שבו היה צפוי להיות הוסת . בד"כ זה נמשך חודש חודשים לעיתים אף יותר.
    בברכה

    דר' דוד ישי - מומחה למילדות ונשים
    מנהל בנק הזרע
    מרכז רפואי כרמל
  • קיבלתי מחזור בתאריך 7.2 במקום ה10.2 מתי אמור להתחיל הביוץ
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה