הרגלי שינה אצל תינוק בן 3 חודשים - לא קיבלתי תשובה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • בן שלושה חודשים רגיל להרדם על הידיים תוך ניענוע, הליכה או קפיצה שלנו על כדור פיזיו או תוך כדי הנקה.
    הבעיה שלנו מתחילה כשאנחנו מנסים להשכיב אותו במיטתו לאחר שנרדם.
    התופעה מתרחשת רק במהלך היום ברגע שאנחנו מניחים אותו הוא מתעורר במעין בהלה ומתחיל לבכות, עד לפני שבוע פשוט השארתי אותו לישון עלי במהלך היום, אבל בשלב מסויים זה הוציא אותי מדעתי כי הייתי מקורקעת לחלוטין!
    משבוע שעבר לאחר תהליך ההרדמה - על הידיים אני מניחה אותו במיטה שבחדרו הוא מתעורר, אני מרימה אותו, מרדימה אותו שוב ואז מניחה אותו - וחוזר חלילה. בינתיים לא נחלנו הצלחה גדולה עם השיטה הזו :(
    עלי לציין כי בלילה הוא נרדם לאחר טקס שינה- אמבטיה, הנקה, שינה (קצת שונה ממה שאת מציעה) בשעה 21:30 ישן 4-5 שעות ומתעורר לאכול, נרדם שוב לעוד כ3 שעות שוב קם לאכול ושוב נרדם לכ3 שעות - בלילה בני ישן בעריסה שנמצאת בחדרנו, לרוב אנחנו מניחים אותו לישון והוא לא מתעורר בשונה ממה שקורה בצהריים. אנחנו רוצים להעביר אותו לחדרו ולכן מנסים להרגיל אותו למיטתו
    שאלתי היא מדוע הוא מתעורר בצהריים, האם שנתו "קלה" יותר מבלילה? יש לציין כי בני לא ישן הרבה במהלך היום. האם העובדה שהוא לא ישן הרבה, באופן כללי, עלולה לפגוע בהתפתחות שלו? האם כדאי שנתחיל ליישם את שיטת הרם הורד של הלוחשת לתינוקות?
    תודה וסליחה על אורך ההודעה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה