אסטרופם - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב,
    אני בת 42. עברתי IUI אחד שלשום ואחד אתמול. טופלתי לקראת בגונאל-אף, וצמחו זקיקים גדולים ויפים. על מנת למנוע גירוי יתר של השחלות הזרקתי דקה (2 זריקות כל אחת 0.1). כעת הרופאה המליץ לי לקחת אוטרוגסטאן 200 (2 בבוקר ו-2 בערב דרך הנרתיק) ואסטרופם 2 (1 בוקר, 1 ערב). בהוראות השימוש של האסטרופם מזהירים באופן חד-משמעי מפני לקיחת ההורמון בעת הריון, ומחייבים להפסיק ברגע שמתגלה כזה. כעת אני כמובן לא יכולה לדעת אם אני בהריון. אני מבינה כי ההורמונים שאני לוקחת כעת נועדו לתמוך בתהליך ההשרשה (אם אכן נוצר הריון). אז איך עלי להבין את הוראות היצרן???
    בתודה על תשובתך.
    ushusha
3 תגובות
עמוד 1
  • שלום
    את יכולה להיות רגועה . אנחנו משתמשים באסטרופם באופן שגרתי כאחד הפרוטוקולים להכנת הרחם בהחזרה של עוברים מוקפאים. כמובן שבחלק ממהטיפולים מתקבל הריון. הנשים שהרות ממשיכות את האסטרופם כ 3 שבועות נוספים ללא בעיות.
    בברכה

    דר' דוד ישי - מומחה למילדות ונשים
    מומחה לבעיות פוריות ולהפריה חוץ גופית (IVF)
    מנהל בנק הזרע במרכז הרפואי כרמל
  • הי אני רוצה להבין אם אסטרופם דוחה ביוץ איך הוא עוזר להכנס להריון?
  • שלום וברכה.
    כאשר נוטלים אסטרופם בתחילת הוסת הוא מעכב מעט את הביוץ בכמה ימים בלבד ולא מבטל אותו.
    זה עוזר לכאלה שהביוץ מתרחש בזמן שהם מנועים מקיום יחסים. זה לא עוזר לבעיות פוריות אחרות.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה