מתי נותנים זירקות להבשלת ריאות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני בשבוע 34 ויש לי פתיחה 2.5 ס"מ ומחיקה 50% - אובחנה אצלי סכרת הריונית ולאחר דיאטה ובדיקות ניטור הוחלט שאתחיל לקחת אינסולין בערב בכמות של 6 יחידות - האם במצב זה שיתכן כי הלידה תגיע בימים הקרובים לא רצוי לתת תרופות להבשלת הריאות מאחר ועוברים של נשים סוכרתיות לא מפתחים את הראות במידה הרצויה - אודה על תשובה מהירה
2 תגובות
עמוד 1
  • למתן סטרואידים להאצת הבשלת הריאות (כגון צלסטון) יתכנו גם השפעות ותופעות לא רצויות (כגון דיכוי מערכת החיסון, יציאה מאיזון הסכרת, צבירת נוזלים ועוד) ולכן מקובל לאמוד את התועלת למול הנזק. ככל שגיל ההריון צעיר יותר והסיכון ללידה מוקדמת גבוה יותר כך הנטייה לתת טיפול זה.

    שבוע 34 מהווה שבוע גבולי למתן צלסטון, אם כי יש לשקול כל מקרה לגופו.

    דר' עופר אסייג
    רופא בכיר, היחידה להריון בסיכון גבוה
    המרכז הרפואי אסף הרופא
  • שלום אני בשבוע 30 עכשיו לפני כשבועיים היו לי צירים מוקדמים עקב התיבשות קיבלתי זריקה להבשלת ריאות העובר צוור רחם מקוצר 21 - שאלתי היא עד כמה זמן הזריקה משפיעה כלומר אני צריכה לקבל עוד אחת בכדי להבטיח נשימה לפג אם חס וחלילה ילדתי בקרובותודה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה