סיכון להפלה בטיסה-דחוף - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב,

    שמי שחר, אני בשבוע ה6-7 להריוני עפ"י תוצאות האולטרה-סאונד. ב 7.5.09 טסתי לאיטליה למטרת עסקים. לפני מספר ימים החלה הפרשה חומה שהתגברה שלשום. הלכתי למיון לנשים יולדות (באיטליה) ובבדיקת האולטרה-סאונד נמצא דופק. כעבור מספר שעות חשתי כאבים בבטן התחתונה ופרץ דם אדום. הגעתי שוב לבית החולים, שם נמצא שוב דופק באולטרה-סאונד ונשלחתי לנוח. אני במנוחה כמעט יומיים ויש לי דימום חום/שחור קל-בינוני בקומי מהמיטה. מחר בבוקר (17.5.09) אני אמורה לעלות על טיסה ישירה לארץ (כ-4 שעות).
    שאלתי היא : מה הסיכון מרמת/כמות הדימום שעלולה להיות במקרה של הפלה בזמן הטיסה ? האם עדיף לדחות את הטיסה או להגיע במהרה לבדיקות בארץ ?.

    תודה מראש. שחר.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה