זחילה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום שירי,
    בתי בת 9 וחצי חודשים כרונולוגית ו-7 וחצי מתוקן. לפני מספר ימים התחילה לזחול קדימה על הגחון (היום כבר ממש עשתה את זה מהר ולמרחקים) ובמקביל התחילה לעלות על 6 ולהתנדנד קדימה ואחורה (אחרי הנדנודים בסוף היא כאילו נופלת קדימה וככה קצת מתקדמת). שאלתי היא לגבי זחילת הגחון- שמתי לב שהיא דוחפת רק עם רגל שמאל. איך אני יכולה לעודד אותה לזחול באופן סימטרי?
    אם זה קשור אז היא מתהפכת גב-בטן, בטן גב ועושה סיבובי ציר לשני הכיוונים ללא העדפת צד מסוימת.... (מבטן לגב נראה לי שמעדיפה להתהפך דרך שמאל. שדווקא אז דוחפת עם רגל ימין אבל יודעת לשני הכיוונים).
    תודה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה