חיסון כנגד רצון ההורים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכם,
    אני מחפש הורים אשר ילדו בבי"ח בילינסון בפ"ת וביקשו שלא לחסן את ילדיהם והילדים קיבלו חיסון למרות הבקשה.יש לי חשד שמדובר במעשה מכוון לאור האירועים האחרונים שקרו לי והגיעו לידיעתי.
    אנא פנו אליי במייל [email protected]

    ביתי נולדה לפני מספר ימים בביה"ח בילינסון בפ"ת. אני ואשתי ביקשנו מפורשות מהצוות הרפואי שלא לחסן את ביתנו, ולא לתת לה ויטמין K בזריקה, אלא באמפולות. הבקשה עברה לאן שצריך, ואחרי הלחץ הגובר של האחות במחלקת ילודים שאצא מהחדר ואשוב עוד שעתיים, הילדה שלי קיבלה גם את החיסון וגם את זריקת הויטמין K. האחות התקשרה להתנצל אחרי הזריקה - התנצלה ואמרה שזה היה בטעות, ובסופו של דבר גם מנהלת המחלקה קראה לנו לשיחה כדי להתנצל ולהגיד שמזל שזה קרה (במילים אחרות) כי החיסונים כל כך חשובים.
    כעסתי מאוד על מקרה הרשלנות הרפואית הזאת, אבל עדיין הייתי מוכן לקבל שזה טעות אנושית וניסיתי למצוא את החמלה והסליחה בליבי, על כך שהזריקו לביתי רעל ביומה הראשון באוויר העולם. לאחר שלושה ימים הזמנו יועצת הנקה הביתה שתעזור לנו ותדריך אותנו עם ההנקה, הרחיצה וכו'. תוך כדי הגענו בשיחה לנושא החיסונים ומסתבר שגם היא לא רצתה לחסן את בתה שנולדה לפני שנה בבילינסון, ובמזל בעלה נכנס לחדר הילודים כשהוא מוצא את האחות ליד מיטת התינוקת עם המזרק ביד, לשמחתו הוא עצר אותה בזמן ומנע מבתו את מה שאני לא הצלחתי למנוע מביתי. כששמעתי את זה, ועוד בדרך הזאת, נדלקה לי נורה אדומה מאוד ואני חושש למקרה של הונאה במחלקה. יש לי הרגשה שיש מדיניות של מתן חיסונים מאחורי גב ההורים. אם קרה לכם מקרה כזה, בבילינסון, או בבי"ח אחר, אנא פנו אליי במייל [email protected]
    תודה.
    אופיר סלע, מטפל בשיטת לוסקי
    יו"ר הלשכה למקצועות בריאות משלימים
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה