אשפוז בעקבות דימום שבוע 18 - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • בוקר טוב,
    אני נמצאת בשבוע 18, הריון שני.
    מתחילת ההריון סבלתי מדימומים והפרשות דמיות, עד בערך שבוע 11-12, באולטרסאונד ראו התפתחות תקינה של העובר עם דופק, משבוע 12 ועד שבוע 16 הדימומים פסקו, עברתי את כל הבדיקות (סקירה מוקדמת, חלבון עוברי) הכל היה תקין.
    משבוע 16+ התקררתי ויש לי שיעול מאוד חזק שגורם לכאבי בטן, רופאת משפחה לא מצאה סיבה לשיעול ואני לא מקבלת שום טיפול, מאז תחילת השיעול יש לי הפרשה חומה לא מרובה. בשבת האחרונה, התחלתי לדמם בשעות הלילה והגעתי למיון, שם הרופא ראה פתיחה והתקצרות של צוואר הרחם והשאיר אותי להשגחה עם עירוי נוזלים, יום למחרת עברתי בדיקה ידנית ובדיקה במכון אולטראסאונד, שם נקבע כי צוואר הרחם סגור וארוך ולא נמצא מקור לדימום, למרות שעדיין היה לי דמם. אתמול השתחררתי מבית החולים, עדיין עם הפרשה חומה כהה מאוד והבוקר עם טיפה דמם טרי. וכאבים כהים בגב ובבטן, דמויי כאבי מחזור קלים.
    מה כדאי לעשות לעת עתה? ממה יכול לנבוע דמם? אשמח לכל עצה או המלצה.
    בברכה,
    מאיה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה