הריון לאחר הפלה? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולן .
    אני בת 26 ויש לי ילד בן 4 שעברתי איתו הריון תקין הוא נולד 4.950 הכל היה בסדר
    אני ובעלי מנסים להרות שוב לקחתי גלולות 3 שנים סרזט כי הנקתי את הילד עד גיל 3 ,ושנה לקחתי הרמונט. הפסקתי חודשיים לפני שנכנסתי להריון.
    לפני כשלושה שבועות עברתי הפלה טבעית העובר היה בן 7שבועות נצפה ללא דופק נפל טבעי.היה לי דימום של 8 ימים עשיתי בדיקת בטא אחרונה יצאה 3 נקיה לגמרי מהריון ,ובעלי מתעקש לא לחכות הוא רוצה ילד לא חיכינו אני מפחדת שלא יקרה לי נזק ואם אני יכנס שוב להריון איך אדע את גיל העובר ואם הוא מתפתח נכון ,יש לי בחילות וכאבים ברחם ,הרופא אמר לחכות למחזור אחד ואז לנסות שוב להרות ולא חיכינו קשה לחכות האם מישהי יודעת מתי מקבלים מחזור לאחר הפלה טבעית ?ואם נקלטתי להריון מה עלי לעשות איך אדע מתי בייצתי ?
    סליחה על השאלה הארוכה ותודה מראש
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה