אובדן הריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • b] טוב שלום לכולם פעם ראשונה שלי בפורום זה וקראתי כל מיני מיקרים והדמעות לא הפסירו לזלוג... קודם כל אני מאחלת לכולם הריון תקין וב"ע תצאו בידיים מלאות.
    אני רוצה לספר לכם מה אני עברתי לפני חודשיים ויצאתי אם כמה שאפשר מלאת תקווה להריון הבא תקין.. אז ככה אחרי שנתיים של נסיון להכנס להריון נקלטתי זה היה היום הכי מאושר בחיי ואחרי כמה שבועות גיליתי שאני עם תאומים האושר היה כפול הכל היה טוב קצת כאבים אבל לא משהו מיוחד יום אחד בחודש שישי ראיתי דימום קל ממש קל. החלטתי ללכת לבית החולים שם עשו לי אולטרסאוד ועובר אחד היה ללא דופק השאירו אותי לשמירת הריון עד סוף הלידה אך לצערי הרב שבוע לאחר מכן הייתי עם צירים ודימומים והרופאה קבעה לניתוח קיסרי דחוף ילדתי ילד ללא דופק וילד שמשקלו 609 גרם שהחזיק 4 ימים ונפטר עברתי ימים נוראים אך בעזרת תמיכת משפחה בעל וחברים התחזקתי, מנסה עכשיו שוב להכנס להריון וכולי תקווה שזה יהיה במהרה... אוהבת את כולכם המון המון בהצלחה...
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה