כאבים בעת נטילת כדורי ברזל וחומצה פולית - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולם,

    אשמח לקבל עצה מקצועית בעניין.
    בת זוגתי בשבוע 10 להריונה.

    בהמלצת הרופא נשים שלנו היא התחילה לקחת כדור שמשלב חומצה פולית וברזל יחד לאחר מספר פעמים התחילו להיות תופעות לוואי כגון כאבי בטן עזים עצירות עד לרמה שהיא לא יכלה לקום מהמיטה.
    היא החליטה להפסיק ליטול את הכדורים הללו ולאט לאט חזרה לעצמה והתחילה להרגיש טוב יותר בצורה משמעותית.
    חפשתי משהו אלטרנטיבי וקנייתי לה כדורים של סולגד ברזל בנפרד וחומצה פולית בנפרד ושוב התחילה ליטול אותם כפי שמולץ כדור אחד ליום אבל למרות שהכאב ירד עדיין היא סובלת מכאבים שחזרו עם הכדורים.
    כיום היא הפסיקה ליטול כול כדור אפשרי והיא חוששת להמשיך לקחת כדורים בגלל הכאבים המלווים אותה ומסרבת לגעת בכול כדור אפשרי עד שהכאבים יעברו לחלוטין
    אני חושש שברגע שהיא לא נוטלת את הכדורים הללו היא בעצם תפגע בעובר וכאן אני זקוק לעצתכם האם אני צריך להיות נוקשה ולהכריח אותה את הכדורים למרות התופעות הלוואי או האם יש פתרון אחר?

    תודה מראש,
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה