מ ת ו ס כ ל ת ! ! ! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • בנות!!!!!
    בא לי להרוג מישהו עכשיו, אבל פתאום חשבתי שיש יותר מידי אלימות במדינה הקטנה שלנו אז נזכרתי שפה זה מקום טוב להרגע:

    היום היה אמור להיות לנו תור + בדיקה (שהמתנו לו בחוסר סבלנות) לפרופסור בכיר.
    וכך הודעתי בעבודה שהיום אצא מוקדם, כך גם אישי היקר. מרוב התרגשות כל הלילה לא ישנו (במקרה שלי גם מרוב פחד, יש לי פוביית, רופאים, מחטים, ושאר מרעין בישין).

    ואז שעה וחצי לפני התור, יקירי מתקשר אלי, ואני שואלת אותו אם לרדת, והוא אומר לי כן,,, אני יורדת ואני רואה שהוא לא בכיוון... אני שואלת אותו מה קורה? והמקסים הזה עונה לי, :לפני 10 דקות שהתקשרת והייתי בממתינה זה היה מהרופא והם אמרו שהם טעו ובסוף אין לנו תור היום"... ודחו אותנו בחודש וחצי פעם שנייה ברציפות אחרי שהמתנו לפעם הראשונה חודש וחצי, שלשה חודשים של המתנה מורטת עצבים!! ואני אומרת ליקירי שזה לא הגיוני, ואני כבר מתקשרת "להראות להם את הכיוון" והוא אומר לי אין טעם נסיתי הכל. אז אמרתי לו, "תשמע, פעם הבאה תפנה אותם אלי, זה כבר לא הגיוני, תאמר להם שאין לך מושג על מה הם מדברים, ושתדברו עם אישתי".

    והחמוד שלי קצת נפגע,,,, כאילו מה? הוא ילד מפגר? גם הוא מאד מאוכזב!!! אבל אני גברת עצבן הוצאתי את העצבים עליו...

    אני מאוכזבת!!
    גם מעצמי וגם כי היום היו צריכים להחליט על תוכנית טיפול,,, ולבדוק מה עם הגברת, שחלילה אין אצלה גם בעיות (עד היום התעסקו רק עם הגבר המושלם שלי).

    פתאום קלטתי שאני קצת לחוצה. ס'תומרת, עד עכשיו חייתי עם עצמי מאד בשלום, בפרט בתקופה שלא היה לי מה לעשות (חצי שנה - לאחר ניתוח וריקוצל של יקירי).

    לא יודעת! לא יודעת~! לא יודעת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    רוצה לצרוח! עצבנו אותי!!!

    אחרי שנרגעתי, אמרתי למותק שלי שאולי אנחנו לא צריכים את זה כי אני בהיריון בלי כל האיכסה הזה!!! וזה לא סתם. ורק אז שמתי לב שלחומד הזה היה דמעות בעיניים...

    זהו, עכשיו יהיה לי איחור במחזור, ושני פסים אדומים בטח ואז היריון, כי אין לי כח להמתין חודש וחצי. באמת שלא!!!

    אז תודה על ההקשבה.

    ואשמח אם תתנו לי רעיון נחמד לאופו לצאת הערב עם אישי היקר.

    -------------------------------------------
    יום טוב, ואל תשכחו להצליח:)
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה