עדכון בקשר לרבנית - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אז ככה, אתמול הצלחתי לדבר בטלפון עם הרבנית כרמלה, אותה חשבתי להביא אלי הביתה ולקיים תפילת נשים "נשמת כל חי" להחלמתו של ניב. כפי שסיפרתי לכן לפני כמה ימים.
    לאחר שיחה קצרה בינינו, בה סיפרתי לה על ענת וניב בקצרה, על הפורום שלנו, והצגתי את עצמי, היא אמרה לי שהתענוג שבבואה עולה 600 ש"ח...
    חזרתי על הדברים, וציינתי שמדובר במשפחה מעוטת יכולת, שנתמכת רבות ע"י אנשים טובים, משפחה בה רק הסבתא עובדת ומכניסה כסף, והמחלה והשהות הארוכה בבית החולים גומרים את מקורותיהם הכספיים אט אט. סיפרתי לה שאף אנו, הבנות שמעוניינות בתפילה, עושות זאת מכל הלב ומעניקות לענת את מה שאנו יכולות, מבלי בדל מחשבה על קבלת תמורה כלשהי.
    היא דיברה אלי בנוקשות רבה ובקור רב. היא אמרה שהיא לא עושה שום דבר בחינם. שעליה לממן נהגת שתיקח ותחזיר אותה (
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה