סקר- בעניין המשפחה של הבעל - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות מקסימות..
    חשוב לי לדעת אם אתן חושבות כמוני.
    האם אתן משתפות את המשפחה של הבעל בכל הקשור להריון המיוחל?
    האם הם יודעים שאתן עוברות טיפולים? האם הם מדברים אתכן ישירות על זה? או עם הבעל? האם הם מברכים: "בקרוב אצלכם"? ואתן מתעצבנות מזה??

    אני אענה:
    בעלי ואני מנסים כבר שנתיים.
    בחודש הראשון ההורים שלו אמרו לי "בקרוב אצלכם". בגלל שאני בן אדם מאד פרטי, אמרתי לבעלי שאני לא אוהבת את זה ושיגיד להם לא להגיד לי, הם הפסיקו לתקופה ארוכה, ועכשיו, לאחותו שהתחתנה אחרנו בשנה, יש תינוקת, הם התחילו להגיד מדי פעם בקרוב אצלכם... וגם כשהם לא מדברים אני מרגישה את הלחץ מצדם.
    בחודשיים האחרונים הבנו שהבעיה היא בזרע של בעלי. לא סיפרנו לאף אחד במשפחה. אנחנו פשוט לא מדברים על זה. בעלי מכבד את ההחלטה שלי בעניין והוא לא מדבר עם ההורים שלו בכלל על נושא ההריון.
    אשמח לשמוע אתכן.
    שיהיה שבוע טוב עם בשורות משמחות
    תשועת השם כהרף עין !
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה