שאלה מורכבת - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב.,
    אספר בקצרה כי זה מחייב. קבעתי עם ידיד להביא ילד לעולם, ההחלטה היתה פזיזה אם כי מבחינתי היתי שלמה, הוא הסכים לעזור והראה נכונות בוגרת. ידועה לי העובדה שהוא מעשן לעיתים גראס אך לא באופן קבוע,. שאלתי האם הוא מעשן דברים אחרים או הוא טען שלא. הצעתי לו לכתוב זכרון דברים כדי שלא נשנה את דעתנו ונאמר דברים אחרים לאחר מעשה. הוא הפגין בטחון רב ואישר בע"פ את הסכמתו.לאחר קיום היחסים והחיבור המושלם וההסכמה המלאה, חיבוק והתחברות של אושר הוא צלצל שהוא חרד להחלטה וסיפר כי הוא לקח קוקאין לאחרונה וזה יכול להשפיע. לי זה היה נשמע כמו בדיחה ולא רציתי להקשיב לו עד שיתעשת. אחרי מספר שיחות בהם ראיתי שהוא לחוץ ומתעקש על האמת שלו, הציע שאבלע פוסטינור ואני מאד חששתי, כי פעם חליתי במחלת הנשיקה בכבד ופחדתי לבלוע. לאחר חשיבה רציונאלית, ביקשתי שיגיע מהמרכז והוא טען שהוא בבית הוריו בצפון ויגיע. הצעתי שיבוא ביום למחרות כדי למנוע סיכונים בכביש בלילה. הוא הגיע ובמפתיע הוא הגיע עם אמו, שפנתה אליי כאישה לאישה ואת ההשלכות לילודה מסמים. מדובר באדם נורמטיבי כביכול איש הייטק ומשפחה טובה.....לא דימנתי לי סרט כזה. האם שוחחה אורכות, בכתה וביקשה שאפסיק את ההריון כי יש סיכון גבוה. כתבתנו את הדברים בנוכחות חברה מצידי וחתימה של ארבתנו, ובלעתי את הפוסיטנור ניו, אך קראתי שההגנה שלה אמנם כמעט מלאה אבל לא 100 אחזוים ויש מקרה של הריון...התאריך שבו קיימנו יחסים עומד בדיוק ביום של ביוץ, קיבלתי וסת ב28 ונפגשנו ב10 בלילה, הרגשתי שלמות בהחלטה, למרות שזה סוג של התפשרות להביא ילד לעולם לבד, הרגשתי שהוא ידיד טוב והוא יקח חלק בנוכחות שלו כאב לילד, וההתחברות יכולה להיות בהמשך ורק טוב יצמח מכך. השאלה: האם הוא סיפר את האמת, האם האם הציגה מציאות, כאשר היא דידברה על פי שפת הגוף היא נשמעה כנה ואמיתית, האם הפוסטניור לא יפגע בי חלילה? והאם ההריון ישאר למרות בליעת הפוסטינור, אקח סיכון ואשאיר את ההריון. תמיד שמרתי על עצמי ומנעתי מעצמי החלטות קשות של הפלה, גרגע אמתין עד למועד הוסת, נקווה שהכל יהיה בסדר ואת אהבת חיי אמצא ואביא לעולם ילדים בדרך המסורתית. אשמח לקבל הסבר על הסיכונים בהריון מסוג כזה. תודה איה

    איה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה