מה עושים עם האוכל - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הי !

    בני המדהים כבן שנה , רב הארוחות שלו הם הנקה אך כמובן שבין לבין הוא אוכל הכל . הענין הוא שגם אם אני נותנת לו ארוחת צהרים - עיקרית הוא עדין בסיומה דורש את ההנקה . ראוי לציון שאם הוא אוכל את הארוחה המבושלת זה לוקח לו המון זמן . כמו"כ הוא אוכל גביע גמדים , כוס פרות , פרוסת לחם כמידי יום אך כל המאכלים מתוספים להנקה (שלא לוקחת אף פעם הרבה זמן - בערך חמש דקות ). הוא אוכל ממש כל דבר מגיל קטן מאד אבל זה מגיע כתוספת להנקה . ברצוני לציין שהוא אינו מוכן לגעת בבקבוק עם דיסה / מטרנה / חלב חם או קר / או אפילו אם אני שואבת ושמה בבקבוק - גם אם אני לא באזור ובעלי מנסה לתת לו . ניסינו גם למתוח אותו לחכות מעבר לזמן הרגיל כדי שיהיה רעב מאד ואז יאכל - אך גם זה לא עבד . יש ימים שהוא יכול לבקש ממש כל שעה וחצי אוכל .
    בנוסף לכל זה הוא אינו ישן לילה רצוף ללא אוכל .( ניסינו שבעלי יקום אליו בלילה וינסה לתת לו מעט מים - זה עבד ליומיים בלבד ואז חזר לדרוש את האוכל, ולא- הצרחות מעירות את כל השכונה ואני נכנעת)
    אציין גם שהוא לא ילד קטן , הוא ממש גדול אני מעריכה שהוא שוקל בסביבות ה-12 ק"ג . אני ממש בקריסה ואשמח מאד לעצה מאשת מקצוע.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה