הפלות חוזרות מאותה הסיבה בדיוק ... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום ד"ר.
    אני לא רוצה לכתוב יותר מדי ולבלבל, אז אנסה לסכם ולקצר.. חוויתי שתי הפלות זהות בטווח של 3 חודשים כאשר הסימנים מהכניסה להריון היו ככה:
    בטא הוכפלה ממש יפה עד שהיא הגיעה לאזור ה9,000 ואז יורדת ההכפלה ל1.6 בערך.. פרוגסטרון נמוך יחסית - באזור ה40 (לקחתי תמיכה בחלק מהזמן בפעם השנייה) ודימומים בניגוב בצבע חום לרוב ולפעמים דם טרי.
    בUS בשבוע 6 זיהו שק הריון ושק חלמון אבל אני לא מגיעה לשלב בו יש דופק - ההפלה התחילה בשני המקרים כ32 ימים מיום זריקת האוביטרל.
    אני אלך לבדיקה אצל מומחה להפלות חוזרות ואעשה את כל הבדיקות האפשריות אבל האם מניסיונך ולאור הממצאים האלו אתה יכול לשער מה הבעיה (או למה היא קשורה) שאלתי את הרופא שלי אם זה נראה לו שזה בעיה של קרישיות יתר כי העובר לא מצליח ל"התחבר" אליי והוא אמר שזה ייתכן... מהי דעתך? איזה בעיות הטיפוס הזה של הפלות יכול להצביע?

    תודה על העזרה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה