ישיבה בגיל שנה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום אורנה. בני בן שנה, מאז שהוא נולד התפתחותו לא הייתה "לפי הספר", למשל הוא למד להתהפך מגב לבטן בגיל 4 חד' ומבטן לגב רק בגיל 10 חד'. הוא תינוק חזק ואנרגטי מאוד, פעיל בגן המשחקים, מטפס מדרגות, הולך ליד רהיטים כבר כמה חודשים. הבעיה שהוא לא גמיש (ירש את זה מאבא, בעלי מצליח לשבת על רצפה רק עם רגליים ישרות וגם לא לאורך זמן). בני למשל לא מצליח להביא את האצבעות של כף הרגל לפה, אני גם מרגישה נוקשות כשמושיבה אותו על בימבה או על נדנדה עם פיסוק רגליים. יכול להיות שהוא גם מתקשה ברוטציות במותניים למרות שהוא מצליח לסובב את פלג גוף העליון אבל אולי לא מספיק. הבעיה העיקרית שהוא לא מתיישב על הטוסיק, רק על הברכיים מעמידה או על ברך אחת מזחילה על שש. רוצה לציין שמגיל חודשיים הוא בשחיית תינוקות , כשהוא היה יותר קטן עשיתי לו גם כל מיני תרגילים של הצלבות, חציית קו אמצע ומתיחות שעושים לתינוקות. עכשיו הוא כבר לא מסכים, נעמד על 6 ובורח ממני במרץ :). אני כמעט ולא הושבתי אותו אבל התחלתי לאחרונה, הוא כבר בן שנה וחשוב שיתחיל לשחק בישיבה. השאלה שלי אם זה לא כל כך נורא ובסופו של דבר הוא ילמד להתיישב בכל זאת יש פה מרכיב גנטי, או שיש מקום להתערבות מקצועית, אולי חוג בייבי יוגה (אם יש בכלל לגילו). מה דעתך?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה