מנסים לשבור אותי? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אז כמו שכבר סיפרתי החלטתי לצאת להפסקה, בכל זאת הרופא שלי יצר איתי קשר ונפגשנו אתמול.
    היה לו חשוב שניפגש כדי לדבר על ההשלכות של המחיצה שהתגלתה בהיסטרוסקופיה חודש שעבר.
    הוא הסביר לי בפנים מודאגות, שמשמעות המחיצה היא סיכויים גבוהים להפלה ואף חמור מזה ללידות מוקדמות.
    ניסיתי להבין מה בעצם הוא רוצה להגיד לי, האם כדאי לי לעבור את הניתוח? הוא ענה לי שלא, כי זה מסובך במקרה שלי כי המחיצה עבה מאוד.
    אז מה עושים???????????
    בעצם המסקנות מאתמול הן שעלי לעבור גיהנום של טיפולים בכלל כדי להיכנס להיריון, ואף אחד לא ממש יודע כמה זמן זה יקח, אחר כך כשבעזרת השם אני אהיה בהריון, אני לא יכולה לשמוח כי חס וחלילה אני עלולה לעבור לידה מוקדמת בחודש שישי שביעי (של עובר מת!). זאת אומרת, לעבור הריון, להרגיש עובר, תזוזות, שמחה והכל ואז לעבור לידה של ממש עם צירים, אבל של עובר מת, זה ממש אבל לדעתי. אני לא בטוחה שאני אוכל לעמוד בזה נפשית!
    איך אפשר לעבוד ככה? מה עושים? אני יוכל לעמוד בזה?
    השאלות כרגע רבות מהתשובות, אני לא מיואשת כי אני חושבת שאין לי ממש שליטה על הנושא ודיכאון לא ישפר את המצב, ממשיכה בהפסקה היזומה, מנסה לא לחשוב על זה ונקווה לטוב.
    שיהיה חג שמח.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה