בעיות שינה לבת חצי שנה- לשירה. - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הי שירה, ביתי בת חצי שנה ולצערי הרגלתי אותה להרדם רק על הידים או בהנקה. הקושי העיקרי הוא שהיא לא יודעת להרדים את עצמה ולכן מתעוררת בלילה כל שעתיים ונרדמת רק בעזרתי. לאחר שקראתי מאמרים שלך התחלתי לנסות ולגרום לה להרדם לבד במיטה (לפני שנת הלילה ) בעזרת ליטופים שלי וזה אכן מצליח... השאלה שלי איך עוברים לשלב הבא של גמילה גם מזה? איך לגרום לה להרדם לבד לגמרי?
    ושאלה נוספת- איך מיישמים את זה בהתעוררויות במהלך הלילה? אני עדין רוצה להאכיל אותה פעם בלילה ( משקל נמוך) ולא רוצה לבלבל אותה...ומכיון שכשהיא קמה בלילה היא יותר עצבנית וממש בוכה אם אני לא מרימה אותה.
    תודה רבה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה