היינו בקופת חולים היום... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • רשמתי אותה גם בכללית אבל בקופה אחרת כי בשלי אין רופא ילדים אז קצת רחוק לנו אבל הסתדרנו עם מונית לשם ובחזור עשינו טיול ברגל.. הרופאה אמרה לי להפשיט אותה היא בדקה אותה ואמרה לי שהחירחורים זאת ליחה ושתינוקות לא יודעים להוציא ליחה אז היא נתנה לי מרשם לטיפות אף וקניתי לה אותם (למרות שהאף שלה נקי והיא נושמת טוב איתו) והיא אמרה לי לקנות מכשיר אדים קרים אז ביררתי הוא עולה 180 שח ומחר אני יקנה לה אותו.. הרופאה מי שום מה אמרה לי לחזור אלייה מחר איתה רק לא הבנתי למה.. והיא הפנתה אותנו לאחות שעשתה לה בדיקת סיטורציה ובדיקת חום בטוסיק יצא 37.4 והרופאה אמרה שזה בסדר גמור לתינוקות.. ונישקלנו שוב היום היא שקלה שבוע שעבר ביום חמישי 3210 והיום היא שוקלת 3570 אז יוצא שבשבוע היא עלתה 300 גרם שזה בסדר כמו שהבנתי..
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה