מאוכזבת.... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות...
    אז ככה אני מרגישה פשוט מאוכזבת מעצמי..אני בחיים שלי לא חשבתי שאני יהיה חלק מהסטטיסטיקה של אלה שלא מצליחות להכנס להריון על הפעם הראשונה!
    אולי זה ישמע לכן מצחיק ומוגזם...אבל אני מרגישה שהגוף שלי בוגד בי אני נשואה 4 חודשים וזו הפעם השנייה שניסיתי להיקלט אך גם הפעם(פעם שנייה)זה לא הלך...
    לקחתי גלולות במשך 7 שנים והפסקתי מיד אחרי החתונה ואני גם נוטלת כבר 3 חודשים חומצה פולית..המחזור שלי סדיר כמו שעון כל 31 יום בום טראח הוא מופיע!
    קניתי ערכת ביוץ וזו הפעם השנייה שאני משתמשת בה ואני גם כל ביוץ מרגישה שאני מבייצת ואז הולכת לעשות בדיקה ואני נוכחת לדעת שאני צודקת בול אחרי 14 יום אני מרגישה את הביוץ ואז אני ובעלי מקיימים יחסים במשך 4 ימים רצוף על מנת לכסות את כל האפשרויות והנה בפעם השנייה ברציפות זה לא נקלט!!!
    אני מנסה להבין למה?ואין לי שום סיבה...הפחד הכי גדול שלי שאולי לבעלי יש בעיה ...קבעתי תור לרופא נשים לשבוע הבא בדיוק בזמן שאני אמורה לבייץ אני מקווה שהוא יסכים לעשות לי מעקב זקיקים....אני כ"כ לא רוצה לשמוע את המשפט:
    "מה את בלחץ אם לא תצליחו להקלט תבואו לקראת סוף שנה של ניסויים"ואני לא מוכנה לחכות שנה...ורק אח"כ ללכת להיבדק!!!אני רוצה להיות עם היד על הדופק!!
    עד עכשיו חשבתי שבעלי לקח את זה קצת בקלות את הפעמיים הכושלות אבל פתאום אתמול בלילה הוא אמר לי :מעניין למה זה לא קרה?וזה עוד יותר אכל אותי מבפנים..ואנחנו שנינו נורא מתוסכלים....בנות סליחה על האורך של המכתב פשוט הרגשתי שאני חייבת להוציא את זה החוצה!!!!מה דעתכן?האם אתן מבינות אותי?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה