לנוע עם הגוף בהריון סדנת ריקודי בטן, קול ותנועה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • ענת, בהריון ראשון, רקדנית, יוצרת ומטפלת שיאצו מוסמכת, ומיכל, רקדנית, בהריון שני אחרי לידה טבעית, מורות מנוסות למחול מן המזרח, מזמינות אתכן לחוות איתן את ההריון בתנועה.

    חמישה מפגשים בהם נעמיק את ההקשבה אל הגוף, נעודד את קבלת השינויים המהירים שאנו חוות במהלך ההריון ונפתח את המודעות לאזור האגן לקראת הלידה, באמצעות תרגילי תנועה השאובים מעולם היוגה, פלדנקרייז, מדיטצייה וריקודי הבטן.
    מקורו של ריקוד הבטן בשבטים קדומים, הוא נרקד כביטוי לפריון, סמל לנשיות ומשלב תנועות שחרור והרפייה של האגן המקלות על כאבים בזמן הצירים ומחזקות את שרירי רצפת האגן והגב התחתון.
    בואו לגלות את ההנאה שבתנועה תוך עבודה אישית ואינטימית המשלבת תרגילי קול ונשימה, ומאפשרת חיבור לעובר, לקצב, ולשמחת הריקוד בתקופת ההריון.

    *מתאים לנשים בהריון ללא ניסיון קודם במחול (משבוע 14 והלאה),
    נשים רוקדות- מתחילת ההריון

    הקורס יתקיים בימיי חמישי בין השעות 18:30- 20:00
    ב"אמא אדמה"- רח' הבנים 14 ב' קומה ג', הוד השרון
    *מפגש היכרות וניסיון יתקיים ביום חמישי 17.12.2009 בין השעות 19:00-20:00

    לפרטים והרשמה:
    מיכל דרבינסקי 054-4816637
    [email protected]
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה