דימום אחרי לידה-ולמי שעברה קיסרי - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • גם מי שלא עברה קיסרי אשמח אם תענה..

    היום אני שבועיים לאחר ניתוח קיסרי . הניתוח עבר בשלום, הכל בסדר. זהו הניתוח השני שלי, ורק בשני שמו לי נקז דם, לא הסבירו לי למה, במכתב שחרור ראיתי שכתוב ש"לאחר סגירת הרחם נצפה דימום קל בחלל הרציוס מימין - בוצעה צריבה של כ"ד קטנים וכן הושארו סרג'יסל ונקז".
    האם למשהו היה נקז? אם כן למה?

    יש לי עדיין דימום, לא בכמות גדולה (אותה תחבושת כל היום ובכלל לא מלאה), אבל שאני מנגבת אחרי שתן לעיתים אני רואה הרבה דם, קצת כרישי לפעמים, ממש כמו מחזור. (סליחה על התאור..) איפה שקראתי על דימום אחרי לידה כתוב ששבועיים אחרי הלידה אני אמורה לראות כבר הפרשה צהבהבה.
    אני ממש לא זוכרת מה היה לי בהריון הראשון, אני כמעט בטוחה שהיה פחות כי אני זוכרת שבדיוק חודש אחרי הלידה קבלתי מחזור - כלומר היה מספיק זמן בין הדימום אחרי הלידה לבין המחזור כדי שאני אבין שזה מחזור..

    האם נראה לכן תקין? כמה זמן דממתם אחרי הלידה? הדימום באמת נחלש?
    איך בודקים את זה? אולטרסאונד? בכלל, איך הרופא בודק אתכן אחרי הלידה - אני ממש לא זוכרת כלום..!
    אירית
4 תגובות
עמוד 1
  • היי,
    אני עברתי קיסרי, לא היה הרבה דימום אבל כן היה התכווצויות ודימום אבל לא קשה.........
    הכל עובר בסוף...
  • אני עברתי קיסרי.
    לי היה דימום מאוד חלש, דומה למה שאת מתארת שנמשך אם זכור לי נכון כחודש.
    את צריכה ללכת לרופא שיבדוק ויעשה אולטרסאונד אחרי 6 שבועות מהלידה.
    מה שאת מתארת נשמע לי מאוד סביר.
    אני בזמנו נבהלתי כי אחרי שבוע הדימום טיפה התגבר. התקשרתי למוקד של הקופ"ח ושם אמרו לי אם זה לא מגיע ל3 פדים בשעה (!!) זה דימום תקין.
    []‎

    "כי אין בעולם אהבה, כמו אהבה של אמא..."
  • היי ממי
    אני עברתי קיסרי ודיממתי 7 שבועות .חשבתי שזה לא ייגמר לעולם
    ]
  • אני חודש אחרי קיסרי שני בהתחלה הדימום היה חלש עד להפרשות בלבד לא התנקתי ועכשיו יותר משבוע וחצי שיש לי דימום רציני מאוד שכל רבע שעה אני מחליפה פד זה נשמע הגיוני
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה