ביוץ בשבוע הרביעי למחזור? בבקשה תכנסו~ - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום,
    אני מנסה להיכנס להריון כבר חמישה חודשים.. החודש החלטתי לערוך בדיקות ביוץ אבל התחלתי קצת באיחור.. המחזור שלי באופן קבוע הוא 4 וחצי עד חמש שבועות.. התחלתי לבדוק ביוץ רק בשבוע השלישי של המחזור (ביום ה-20) שזה מאוחר. אבל אתמול כשבדקתי ביוץ היו לי 2 קווים ממש חזקים וכך גם היה בבדיקה שערכתי היום.. מה זה אומר? האם יכול להיות שאני מבייצת בשבוע ה 4 למחזור(ביום ה-27) כשאני אמורה לקבל בסוף שבוע או בתחילת שבוע הבא? האם יתכן הריון?
3 תגובות
עמוד 1
  • יכול להיות למרות שלרוב הביוץ בין הימים 11 -20 אבל לא חייב
    בהצלחה
  • יכול להיות
    אצלי זה היה ככה ונקלטתי להריון מביות מאוחר
    בהצלחה ובעזרת ה' בשורות טובות עוד החודש
    שיהיה לכולנו יום נפלא!!!
    ליאורה
  • היי
    אשמח לדעת מה זה היה בסוף, אני בדיוק כמוך אותו סיפור, וגם אני היום גיליתי שאני מבייצת ביום ה27. אמורה לקבל בכלל עוד 4-5 ימים מחזור
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה