הרבה זמן לא היה לנו......: ) זהירות, חרמנות : ) - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • קבלו את הקציצה הכי לוהטת בתעשייה - עוז זהבי
    מייל:[email protected]
    מסנג'ר: [email protected]
28 תגובות
עמוד 1
  • חמוד
    אבל לא הטעם שלי
    אני אוהבת את השחומים יותר
  • נחמדים אבל לא יותר מזה
  • גם לא הטעם שלי
    מעדיפה יותר גבריים
    הוא ילדון

    סורי
  • אורטל אני אקרע אותך
    גם ככה רמת החרמנות שלי גבוהה
    הרגת אותי פה בעבודה
    קשה לי לקום עכשיו מהכיסא
  • יפעת
    ]
  • הוא ילד!
    גמני לא אהבתי...
  • יפה לך אורטל זה מה שאת עושה בעבודה?
  • רואה מה זה????? סורי, כן, אבל אני חולה עליווווו
    מייל:[email protected]
    מסנג'ר: [email protected]
  • יא ווארדי איזו קציצה
  • מי זה בכלל ?

  • וואי אני חולה עליו שחבל על הזמן
  • לא הטעם שלי וגם לדעתי מכוער..מעוות משו
    http://www.purecash.co.il/index.aspx?ref=27096
  • מי זה הילד המעצבן הזה?
    א' הוא בכלל לא גבר בעיני
    ב' יש לו פרצוף של מניאק
  • מבחינתי לא היה ולא יהיה כמו אשטון קוצ'ר
    "...אם פעם אראה אתכם לרגע נעצבים,
    בכל כוחי אדאג שתהיו שוב מאושרים.
    ליבי מונח בידכם, אתם רק צריכים לקחת,
    מקצה עולם אגיע להיות איתכם ביחד..."

  • אני אסכם ואומר שאני מזילה ריר כל ערב בשעה 21:30!


  • איזה חרמנות ואיזה נעליים!
    בכלל לא הטעם שלי

    אבל אם היית שמה תמונה של ג'ורג' קלוני..
    יאאאמי!!!!!

    נו, מה אתן אומרות?

    http://www.siz.co.il/my.php?i=zwekn5gozen2.jpg

    הנה עוד:
    http://www.siz.co.il/my.php?i=gwdqzj53coy3.jpg

    http://www.siz.co.il/my.php?i=4ztudyzihkyz.jpg

    (גם לי קצת משעממם בעבודה היום )
  • אורטלוש
    אהבתייייייייי
    "..מישהו צחק עלי
    ושלח אותך אלי,
    איך זה הפכת
    על פיו את עולמי.

    לא יודעת את נפשי
    כי ליבי כבר לא חופשי,
    ככה נשביתי
    למה לא להודות..."
  • ג'ורג' קלוני אני עוד יכולה להבין אבל ארסון לייט הזה ? ברחוב יש יותר חתיכים ממנו .

    http://www.holdthatpic.com/
  • הרגת אותי עם התמונות של גיא
    האמת שמשה פרץ עושה לי את זה
  • איזה טעם יש לכן?????
    והתמונה שקרעה אותי מצחוק - שימו לב לכיתובבבבב

    מייל:[email protected]
    מסנג'ר: [email protected]
  • חחח..........
    הרגת אותי

    ואין במצעד הכוסונים שלך אף אחד שהייתי יכולה להזיל עליו ריר

    אני מדגישה וחוזרת:

    רק ג'ורג' קלוני חתיך הורס!!!!!!!!!!!!!!!
    אני אוהבת יופי אצילי, ועדיפות ליופי עם בגדים
    בקיצור: ג'ורג' קלוני

  • באמת במיצעד כוסונים שלך אין אחד שהייתי מזילה עליו משהו
    הבחור בתמונה השלישית עם המגבת האדומה יש משהו מבחיל בפרצוף שלו
    חחחח
    שימי תמונות של כהי עור



  • פייס: ortal_hori


  • מה זה חבורת הילדים האלה? עוז זהבי?!?!? חחחחחח!!!!
    תזהרי אולי אחת מאיתנו תתברר כאמא של אחד מהם

  • הורסססססססס!
    למרות שהתמונה הראשונה לא מחמיאה במיוחד...

    לגמרי הסגנון שלי...
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • בנות!! הדס!! מה קרה לרן דנקר??
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה